Gå til innhold
Arkivverket

Sanna M Olsen, kan det vera henne som er ført død i 1904 (DisNorge, gravminner) i Vestvågøy (isåfall feil, for ho levde i 1910)?

Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Her er lenke til tidlegare tema om denne dama:

http://forum.arkivverket.no/topic/173517-gammalt-tema-opp-igjen-her-sanna-m-olsen-er-det-nokon-som-veit-kvar-ho-doeydde/page__hl__%2Bsanna

Som nemnd i "headingen" er det ei Sanna Olsdtr som er ført i Gravminner som død i 1904 (ho levde i 1910, ingen tvil), men det kan jo vera at gravskrifta er blitt utydeleg etter mange år i vær og vind...

For ho eg leitar etter vart f.1841-d.etter 1910

Her er det eg har funne:

Sanna Olsdatter Tjenestepike Alstad 1867 Alstad 1801 1904 2201 1904 k Får 1868?? Sand Vestvågøy

Eg har leita i nokre krk.bøker etter henne, men veit ikkje om eg har funne rette bøker, har leita i Vågan, Vågan/Vågan og Vågan/Gimsøy utan å finna noko, er dette rette bøkene utfrå der grava er registrert?

Sanna vart kalla tjenestepike i 1900....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.