Gå til innhold
Arkivverket

Johanna Sørensdatter Hafslo

Morten Aasen
 Del

Recommended Posts

Johanna Sørensdatter forlot Hafslo og kom til Norderhov der hun ble gift med Hans Andreas Larsen Aasen. Er det mulig å finne ut hvorfor hun dro og evt om hun dro alene eller med andre søsken?

Morten Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det denne "Johanne S." födt ca.1865 i "Hafslo" du mener?, her med mann og 3 barn i FT 1900 "Norderhov" : http://digitalarkive...8&merk=898#ovre

Bra og vete, så att man har noe og gå ut i fra :)

Ja, det er rett person. Jeg har registrert henne på denne folketellingen i Hafslo og senere i 1900 i norderhov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre så finnes ikke denne familien på "Asperhaugen/ Kjos" omtalt i noen av desse 9 BB'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, selvom jeg ikke kom videre. Jeg skal sjekke litt mer på norderhov der jeg har "bladd" forbi noen personer med navnet Kjos der.

Morten Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan väre "Anne" 4 år, söster til "Johanne" i FT 1865 "Hafslo", som emigrerer her til USA år 1880 :

Flyttedato 28.4.1880 Førenamn Anne Etternamn Sørend. Bustad Kjos Yrke Gift u Fødestad Flytt frå Hafslo Flytt til Amerika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emigrerte til USA fra "Hafslo" (fra fylkesarkivet "S. & Fj.") :

Mette Sørensdatter Kjos, fødd 1858, flytt frå Hafslo i 1888 Kristofer Lemvig Sørensen Kjos, fødd 1872, flytt frå Hafslo i 1890 Lina Sørensdtr Kjos, fødd 1875, flytt frå Hafslo i 1896 Søren Sørensen Kjos, fødd 1857, flytt frå Hafslo i 1880 Anna Sørensdatr Kjos, fødd 1863, flytt frå Hafslo i 1880 Kristine Sørensdatr Kjøs, fødd 1868, flytt frå Hafslo i 1884

Virker som hele söskenflokken emigrerte, foruten "Johanne" som muligens er din formor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emigrerte til USA fra "Hafslo" (fra fylkesarkivet "S. & Fj.") :

Mette Sørensdatter Kjos, fødd 1858, flytt frå Hafslo i 1888 Kristofer Lemvig Sørensen Kjos, fødd 1872, flytt frå Hafslo i 1890 Lina Sørensdtr Kjos, fødd 1875, flytt frå Hafslo i 1896 Søren Sørensen Kjos, fødd 1857, flytt frå Hafslo i 1880 Anna Sørensdatr Kjos, fødd 1863, flytt frå Hafslo i 1880 Kristine Sørensdatr Kjøs, fødd 1868, flytt frå Hafslo i 1884

Virker som hele söskenflokken emigrerte, foruten "Johanne" som muligens er din formor??

Hei og takk for spennende opplysninger. Jeg fant søren og Anne i kirkeboken. Der er tydeligvis også noen fler som jeg ikke er sikker på om er søsken eller fettere og kusiner. Hun er min bestefars mor.

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanna Sørensdotter frå Ospehaugen under Kjos i Hafslo (kjem i band X av bygdebokserien vår) (1865-1947), var dotter av husmann Søren Lemvig Sørenson (1826-1885) og kona Ragnhild Nilsdotter (1832-1923). Dei fekk ni born i lag, ei dotter døydde lita, seks utvandra til Amerika, medan to vart att i Noreg. I tillegg til Johanna var det òg broren:

* Nils Sørenson (1870-1959), som budde på Tverberg i Hafslo.

Men heilt åleine var ikkje Johanna på Ringerike. Ho hadde eit søskenbarn:

* Søren Lemvig Johannesson Kjos (1854-1937?) som i lag med kona Øllegaard Pedersdotter (1853-1916) var gardbrukarar på Kjos til dei i 1884 flytte til garden Vaker i Norderhov. Søren vart slaktar på Hønefoss, og huslyden flytte sidan til Frydenlund, Bjørnstad i Norderhov.

Eg vil tru at Johanna er flytt til Norderhov i lag med Søren og Øllegaard i 1884...?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

hei, dette var morsomt.

Kan nok ikke hjelpe til med forfedrene til Johanna, men hennes mann hans Andreas er bror til min farfar.

Da er vi i slekt. ta gjerne kontakt

mvh Ellen gilhuus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanna Sørensdotter frå Ospehaugen under Kjos i Hafslo (kjem i band X av bygdebokserien vår) (1865-1947), var dotter av husmann Søren Lemvig Sørenson (1826-1885) og kona Ragnhild Nilsdotter (1832-1923). Dei fekk ni born i lag, ei dotter døydde lita, seks utvandra til Amerika, medan to vart att i Noreg. I tillegg til Johanna var det òg broren:

* Nils Sørenson (1870-1959), som budde på Tverberg i Hafslo.

Men heilt åleine var ikkje Johanna på Ringerike. Ho hadde eit søskenbarn:

* Søren Lemvig Johannesson Kjos (1854-1937?) som i lag med kona Øllegaard Pedersdotter (1853-1916) var gardbrukarar på Kjos til dei i 1884 flytte til garden Vaker i Norderhov. Søren vart slaktar på Hønefoss, og huslyden flytte sidan til Frydenlund, Bjørnstad i Norderhov.

Eg vil tru at Johanna er flytt til Norderhov i lag med Søren og Øllegaard i 1884...?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars

Jeg så ikke ditt innlegg før idag, men her var det mye spennende. Det meste samsvarer med mine informasjoner. Men nye opplysninger får jeg fra deg. Jeg har sett Kjos navnet når jeg har søkt i kirkebøker fra norderhov, men ikke funnet ut av relasjonen. Nå forstår jeg at det er søskenbarn og ektefelle. Har du en relasjon til Johanna ?

Takk for interessant innlegg.

Morten Aasen

hei, dette var morsomt.

Kan nok ikke hjelpe til med forfedrene til Johanna, men hennes mann hans Andreas er bror til min farfar.

Da er vi i slekt. ta gjerne kontakt

mvh Ellen gilhuus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det vil være hyggelig å utveksle mer på Hans Andreas. Han ser ut til å ha skiftet navn i tide og utide, noe min far alltid har fortalt meg. Spesielt morsomt er det å finne relasjoner til nålevende. Jeg har opprettet meg i ancestry.com, men har ikke tenkt å abonnere på det. Kan jeg se ditt tre uten å abonnere?

Morten Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider