Gå til innhold
Arkivverket

Sven H. Jacobsson - fødd 1882 eller 1883 i Neder Luleå i Sverige? - opphavet hans?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har på ny ein svenske som eg har vanskar med å identifisera. Kan nokon hjelpa meg?

Sven H. Jacobsson vert (frå Amerika) oppgjeven fødd i Sverige 16.12.1883 som son av ein Jacob Andersson og Anna Lundgren. Han utvandra til Amerika i 1900.

For ein del år sidan hadde eg spørsmålet oppe på Rootsweb Sweden, og ein eller annan tipsa meg om at dette kunne vera:

Sven Hugo Jacobsson, fødd på Brändön i Neder Luleå forsammling, Norrbottens län. Ei folketeljing frå 1890 skal ha denne karen oppført som fødd i 1882 med mor, enkja Anna Lisa Fredriksdotter, fødd 1852.

Nye kjelder er komne til etter den tid, og no vonar eg at ein av svenskeekspertane våre kan hjelpa meg å finna ut av dette:

* Fullt "svensk" namn til Sven Jacobsson?

* Dato og stad for fødsli hans?

* Kva år utvandra han til Amerika?

* Fulle namn på foreldri med fødestader til båe og yrkestitel for far?

* Kva var bustaden til denne huslyden?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nederluleå. født 16/12 1882, Sven Hugo

foreldre: Jacob Andersson og Anna Lisa Andersdtr. Brändøn..

(det står Andersdtr.ved dåp til Sven H.I husforhør er det rettet til Fredriksdtr.,hennes far het Fredrik Andersson)

Sven Hugo står utvandret til Nordamerika 4/6 1900.

Far: Jacob Andersson f. 17/6 1855 Brändøn. Han står ikke med yrkestittel i husforhør,står skrevet under Brändøn innhysesfolk.Han døde 10/7 1886.

Mor: Anna Lisa Fredriksdtr., f. 27/1 1852 Brändøn.

Har ikke funnet at hun brukte Lundgren. Hennes far ble fältjeger, da het han Andersson Lund,mulig Lundgren kan ha blitt brukt derfra. Har fulgt henne fram til hennes død,og ikke funnet Lundgren navnet.

Men så tok jeg en titt på Anna Lisas søsken. Da fant jeg at en bror bruker Lundgren.

Familien bodde i alle år på Brändøn.

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for perfekte opplysningar! Då var dette rett mann tross alt, og problemet mitt er heilt løyst!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge til at i husförhörsboken der Anna Lisa er ført som enke, er hennes bror oppført på samme sted, (men er strøket over)

og han kaltes Johan Fredrik Lundgren f. 1856.

Kilde: Nederluleå AI:12a (1874-1884) Bild 322 / sid 314 (AID: v138343.b322.s314, NAD: SE/HLA/1010132)

Anna Lisa Fredriksdotter er født 27/1-1852 og er datter av fältjägare Fredrik Andersson Lund f. 27/9-1823- d. 5/7-1874 og Anna Stina Magnusdotter f. 16/9-1822. Jacob Andersson og Anna Lisa gifter seg 13/12-1877. Jacob født 17/6-1855 er sønn av Anders Pehrsson f. 1821 og Lovisa Bergqvist f. 1819.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for interessante tilleggsopplysningar! Lundgren-namnet er tydeleg knytt til denne huslyden!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider