Anne Minken Skrevet April 2, 2013 Del Skrevet April 2, 2013 Ellen Margrethe ble døpt i Aker 23.6.1816. Faren var Knud Wiborg og moren heter Anne Marie. Men hva er morens etternavn og hva heter bostedet? http://www.arkivverk...ny&idx_side=-74 Nr.3 nedenfra på venstresida. Mvh Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet April 2, 2013 Del Skrevet April 2, 2013 Anne Marie Drejer, mener jeg det står, men bostedet greier jeg ikke å tyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet April 2, 2013 Del Skrevet April 2, 2013 Bostedet er ei løkke - Asessor [.....s] Løkke, spørsmålet da blir hvilken asessor eide en løkke i Aker, og hvor første bokstav i vedkommendes etternavn var O eller A? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Brandsar - privat Skrevet April 2, 2013 Del Skrevet April 2, 2013 Ein med lokal kjennskap veit nok betre å kunne lesa det som står her, men eg les bustaden som paa Asessor Aasens Løkke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Minken Skrevet April 2, 2013 Forfatter Del Skrevet April 2, 2013 Mange takk til alle tre hjelpere. FamilySearch har også transkribert morens etternavn som Drejer, men jeg var litt i tvil. mvh Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå