Gå til innhold
Arkivverket

Thomas Georg Fredrik Jørgensen (fødd 1880) - Bergen - Christiania - Bergen - Oslo - detaljopplysningar? - Dødsannonse Aftenposten?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette tema er ei oppfølgjing av tema #81664 frå det gamle arkivforum (http://forum.arkivverket.no/topic/167000-81664-thomas-georg-fredrik-joergensen-og-kona-rachel-othelie-busette-bergen-1920-aari/page__p__1426789__hl__+thomas%20+j%F8rgensen%20+%F8yane#entry1426789) der fleire detaljar framleis står opne. Kanskje det no er mogeleg å finna svar på dei?

Her følgjer ein status av manuskriptet mitt:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thomas Georg Fredrik Jørgenson Jørgensen, f. i Bergen 22.9.1880, d.

##### (dato og stad for dødsfallet hans? – ikkje Oslo 1930-1945! – Rachel gravlagd Vestre Gravlund, Oslo – i lag med ein Thomas 22.9.1930 – gravlagd 11.5.1965!)

Han gifte seg

##### (stad for vigsli hans? – skal årstalet vera 1912?! - truleg i Christiania!?)

15.3.1911 med Rachel Othilie Fredriksdotter Mathisen frå Christiania, f. i Christiania 9.11.1889. Ho d. i Oslo 27.1.1964.

##### (yrke og bustader? – første åri i Christiania, dreiv sidan elektrisk forretning i Marken i Bergen – flytte i 1926 på ny til Oslo)

Dei fekk to døtrer i lag.

##### (døtrene deira:

* Erna Reidun Jørgensen, f. i Christiania 25.9.1912

* Elsa Ranveig Jørgensen, f. i Christiania 12.3.1915 (eller 1916?), døydde 9.5.1983 – gift kring 1939 med styrmann Jan Bøe frå Fana

(1915-1971 – gravlagde Vestre Gravlund)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

For ei tid attende las eg gjennom dødsfallsprotokollane for Oslo frå 1930 til 1945, men utan å finna Thomas! Elles ser jo denne gravstøtta noko underleg ut...!

Kanskje det kan hjelpa om ein finn fødslene til dei to døtrene for å komma vidare med vigsli til foreldri?

Elles har kanskje Aftenposten noko å by når det gjeld dødsannonser?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten 1-2-1933.

Anmeldte dødsfall ved Akers skifterett i tiden 17. til 24. januar 1933.

Asker: Butikkchef Thomas Jørgensen f. 1880.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten 28-1-1933, dødsannonse:

Min kjære mann, vår gode far, butikkchef Thomas Jørgensen døde stille og rolig idag. Oslo 24-1-1933.

Rachel Jørgensen f. Mathiesen

Erna og Else

Bisettes i Det gamle krematorium mandag den 30-1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for kjempeflotte innlegg!

Men no er eg lite vetta i stuss; eg fann ikkje noki dødsmelding i Oslo, men dødsannonsen gjer oss inntrykk av at han døydde i Oslo!? Gravstaden er vel òg i Oslo, men kva då med Asker? Var han kan henda busett der då han døydde?

Kanskje dukker vigsli hans opp òg...?

Nok ein kjempetakk til Carsten!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikksjef Thomas Jørgensen f. i Bergen døde på Blakstad i Asker, men bosatt i Villa Toppen på Bekkelagshøgda.

Akershus fylke, Aker kriminaldommer, skifte- og auksjonsforvalterembete, Dødsfallsprotokoll 4 (Hb 0004), 1914-1918, oppb: Statsarkivet i Oslo. Merknader: Gjelder for Aker, Asker og Bærum. Permanent sidelenke: Akershus fylke, Asker lensmann, Dødsfallsprotokoll 2 (Fb 0002), 1920-1933, oppb: Statsarkivet i Oslo.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.n...read/27673/286/

Akershus fylke, Aker kriminaldommer, skifte- og auksjonsforvalterembete, Dødsfallsprotokollregister 3 (Hbg 0003), 1930-1941, oppb: Statsarkivet i Oslo. Merknader: Det alfabetiske registeret gjelder for hele perioden 1930-1941.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.n...read/27400/100/

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for oppklaring av omstendi kring dødsfallet til Thomas Jørgensen! Då er det berre vigsli og yrki som står att...

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrket var butikksjef, men lenken virket ikke, så du fikk jo ikke sett det. Nå er lenken fikset og jeg håper den virker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for ny oppretting! No kunne eg lesa heile forklaringi, og yrket er på plass. Elles lurer eg på; er ikkje Bekkelagshøgda i VESTRE Aker?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel helst Østre Aker, men jeg ville sett i Gamlebyen og Nordstrand også.

Nordstrand prestegjeld

Nordstrand ble skilt ut fra Østre Aker menighet som eget prestegjeld ved kgl. res. 18.05.1906. Grensen mot Østre Aker skulle gå fra bygrensen langs Enebakkveien forbi Manglerud, så mellom Manglerud og Abildsø til Østensjøvannet, videre til Bøler, sørenden av Nøklevannet, forbi Bremsrud og omtrent i østlig retning til Elvåga. Ved kgl. res. 09.05.1937 ble prestegjeldet delt i to; den nordre delen fikk navnet Bekkelaget prestegjeld, den søndre delen beholdt navnet Nordstrand prestegjeld. Grensen mellom de to skulle følge en linje omtrent fra Ulvøya mot øst til Sørenden av Østensjøvannet. Lambertseter menighet ble opprettet 01.01.1959 ved kgl. res. 03.10.1958 av bl.a. deler av Nordstrand prestegjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise og Carsten for nye flotte opplysningar! Då er dei siste detaljane på plass om dette parfolket, og eg er berre kjempenøgd!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider