Gå til innhold
Arkivverket

Gustav og (E)lisa Schjøttelvig - forsvinn i Oppegård? - Aftenposten dødsannonser?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette temaet har bakgrunn i tema #63798 frå det gamle Brukarforum (http://forum.arkivverket.no/topic/149180-63798-gustav-og-lisa-schoettelvig-busette-i-oslo-19251932-kvar-i-oslo-lagnad/page__p__1255719__hl__+lisa%20+j%F8rgensen#entry1255719), særleg innlegg #15.

Eg har i fleire år freista finna nøyaktige dødsdatoar for dette paret, frå kring 1925 busette på Kolbotn i Oppegård:

* Gustav Nilsson SCHJØTTELVIG

fødd 17.7.1875 i Christiania

døydde kring 1935 på Kolbotn i Oppegård

* Elisa "Lisa" Fredrikke SCHJØTTELVIG (f. Jørgensen)

fødd 25.10.1875 i Bergen

døydde kring 1949/1950 i Oslo

Lisa budde siste åri som enkje i Vardøgata i Oslo, men eg har ikkje funne ho i adressebøker frå Oslo. Truleg var ho framleis formelt busett på Kolbotn då ho døydde?

Spørsmåli om desse dødsfalli vart i går konkret stilt Statsarkivet i Oslo, og i dag har eg fått følgjande svar:

"Me har undersøkt lensmannen i Oppegård sine dødsfallsprotokollar for åra 1932-39 og 1949-51. Diverre fann me korkje Gustav eller Elisa Schjøttelvig her. I registra til dødsfallsprotokollana for Oslo skifterett 1948-1951 fann me heller ikkje Elisa." Jon Sandven (s)

Etter dette overraskande svaret står eg heilt "bom fast" når det gjeld desse dødsfalli, so no vonar eg at ein eller annan av lesarane i Brukarforum kan klara å løysa floki?

Kanskje Aftenposten har dødsannonser å by på?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner Elise Schjøttelvig i Oslo adr.bok t.o.m. 1949,Vardøgt sammen med

Leif og Else

Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo Adressebok, Bok , 1949-1949, oppb: Riksarkivet.

Merknader: 71. årgang. Demontert eksemplar, Riksarkivet

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:db_read/db/49279/2239/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-db10061109066869.jpg

Dødsfallet må ha skjedd fra desember 1948- 1950

Kan hun være uteglemt i registeret til dødsfallprotokollen....

En mulighet er å kontakte Petrus(Sofienberg) menighet å høre om

de kan sjekke kirkeboka i dette tidsrommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Solveig for spennande og godt svar.

Eg vil freista ta kontakt med Petrus (Sofienberg) og vonar dei kan hjelpa meg. Eg har alt vore i kontakt med Oppegård og ventar på svar derifrå...

Elles burde det vel vera noko i Aftenposten (dødsannonser?)

Eit barnebarn av Elise lurte forresten på om ikkje bestemori vart gravlagd på GAMLE AKER, men var ikkje sikker?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er ofte lurt å søke i Aftenposten via Den digitale bokhylla på www.nb.no i tillegg til avisens egen søkemotor, førstnevnte gir nemlig også treff i dødsannonsene, ikke bare i anmeldte dødsfall, begravelsesoversikter med videre. Ved gullbryllupet 20. februar 1935 oppgis ekteparet ha adresse Hauketo. Gustav døde 19. mars 1938 og Elise 22. mai 1949. Selve dødsstedet oppgis ikke i noen av annonsene, men bisettelsene fant sted fra Det gamle krematorium i Oslo.

Sidene fra Aftenposten er for store til å lastes opp her i brukerforumet og jeg har ikke tid til å gjøre dem mindre akkurat nå, men om du gir meg en e-postadresse kan jeg sende dem over til deg senere i dag.

Vennlig hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten og Marius for flotte innlegg! Sørleg er eg her imponert over Marius sin metode for å finna slike "vanskelege" personar! Ein lyt tenkja på slikt og komma på det! Hovudsaki er uansett at problemet med eitt er løyst. Eg trur me kan gå ut ifrå at Gustav døydde på Hauketo, medan Lisa døydde i Oslo...

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hauketo tilhører nå Oslo, (Aker i 1938), ikke Akershus .

Gustav Schjøttelvig er imidlertid ført i dødsfallprotokollregisteret i Oslo:

Oslo fylke, Oslo skifterett, Dødsfallsprotokollregister 38 , 1938-1938, oppb: Statsarkivet i Oslo.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.n..._read/27249/61/

Oslo Skifterett avdeling I, løpenummer 326. Det siste som er lagt ut her fra avdeling I er fra februar 1935, men Statsarkivet kan kanskje gjøre oppslag igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasjonalbiblioteket vart mykje vanskelegare å bruke etter at dei la om i oktober 2012, og ein får ikkje lenger sjå teksten. Men denne gongen var det visst berre å skrive namna beint fram med hermeteikn rundt som skulle til.

Aftenposten 23/3 1938:

post-77-0-90381200-1365252267_thumb.jpg

Aftenposten 24/5 1949:

post-77-0-00115800-1365252526_thumb.jpg

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Marius, Anne-Lise og Torbjørn for nye interessante innlegg! Med desse nye opplysningane oppfattar eg dette problemet som endeleg løyst! Samstundes er ny kunnskap om kjeldebruk komme for ein dag!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider