Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmeldinger i Bergen, 1944 og 1952

Bente Borgen
 Del

Recommended Posts

Øystein Møklebust dør 08.02.1944 i Bergen. Arvinger og bosted her?

Abelone B. Møklebust, f. 0860 i Skjold (Ryfylke) dør 02.02.1952 i Bergen. Arvinger og bosteder her?

Mvh

Bente Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han døde på Haugesund sykehus. Han etterlot seg enke Kristine, som døde 23. mars 1980, og barn Øistein, fraværende, og Gunvor, hjemme hos moren i Ibsensgate 99H.

Abelone B. Møklebust, f. 0860 i Skjold (Ryfylke) dør 02.02.1952 i Bergen. Arvinger og bosteder her?

Jun var enke etter Johannes, og etterlo seg arvinger:

Ragnhild Chorneliussen, Bødkersmuget 3

Leonard Miller, USA

Øistien Myklebust, død, etterlatt seg enken Kristine og sønnen Øistein, begge Ø. Øijordsv. 6 og Gunvor Madsen, Sivlesgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 6 år senere...
On 4/7/2013 at 7:42 PM, Bente Borgen said:

Mvh

Bente Borgen

Hiya Beklager, jeg snakker ikke norsk, men min bestemor var Abelone Brigitte Jonsdatter som giftet seg med Johnannes Moklebust, min far var Oisten M K Moklebust. Jeg vil gjerne høre fra deg! Clifford Moklebust (Robson)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.