Gå til innhold
Arkivverket

Etterlyser Inge Gerd Beck f. 1940/41 i Danmark

Aud Sandbu
 Del

Recommended Posts

Jeg er blitt bedt om hjelp til å forsøke og spore opp denne damen, men jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe det an. Det er ikke mange opplysningene å hjelpe seg med heller:

Fornavnene er muligens skrevet i ett ord; Ingegerd. Hun var i Norge i 1963-64, og arbeidet da som sykepleierske (barnepleierske?) ved Dikemark sykehus i Asker. Hun bodde også i Asker den gangen, og hadde vissnok hybel el.l. hos en Mjøen, muligens Hallgeir til fornavn.

Det vites ikke om Inge Gerd ble boende i Norge eller om hun flyttet tilbake til Danmark. Ei heller vites det om hun senere giftet seg, og dermed tok ektemannens etternavn.

Jeg har søkt på Inge Gerd/Ingegerd Beck i skattelisten, telefonkatalogen og i gravminner uten resultat. (Asker er ikke med i DIS-gravminner enda ser jeg.)

Har tenkt at en henvendelse til folkeregisteret i Asker kan være en mulighet, men er redd det ikke er hjelp å få der? Noen med erfaringer?

Om jeg skulle ha så mye flaks at noen her på forumet kjenner til denne damen, så bør vel opplysninger utveksles via privat mail. Min adresse er: ausandbu(a)bbnett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.