Gjest Skrevet April 10, 2013 Del Skrevet April 10, 2013 Hei, Trenger hjelp til å tyde denne her. Tar gjerne hele oversettelsen av, Døpte 67, vi er usikker på om det er 3. juni eller 3. juli (sannsynlig): Permanent sidelenke Tusen takk for hjelp! mvh Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet April 10, 2013 Del Skrevet April 10, 2013 Ikke den ryddigste kirkeboka jeg har vært borti, men her er et forsøk: Døbt Olene Christiane Dorthea Høegh. Foreldre: Foged Dines Gulberg Høegh og Susane Lovise Høegh fød Riis Faddere: Mad. Carlotte Pind, Jomfru Marie Dorothea Juell, Crigsraad (?) Arntzen,....... Gulbr. Larsen og Lensmand Hersilber (?) Noen dåpsdato ser jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2013 Del Skrevet April 10, 2013 Ikke den ryddigste kirkeboka jeg har vært borti, men her er et forsøk: Døbt Olene Christiane Dorthea Høegh. Foreldre: Foged Dines Gulberg Høegh og Susane Lovise Høegh fød Riis Faddere: Mad. Carlotte Pind, Jomfru Marie Dorothea Juell, Crigsraad (?) Arntzen,....... Gulbr. Larsen og Lensmand Hersilber (?) Noen dåpsdato ser jeg ikke. Tusen takk Kjell! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå