Gå til innhold
Arkivverket

Thore Jonsd 4. sept 1762 i Kongsberg

Tore Næss
 Del

Recommended Posts

d: 4 ejusd: Thore Jonsd: Sal: Johannes Michels:

som døde hos sin Svig:Søn Hans An-

ders: Marcus:, Jens:; gl: 87 ½ Aar,

bet: dend gl: Høe?? K: & 12 K:. Med

hende i Kiste Wraal Halvors: Hovs

D: /: Anne Helvig :/ gl: 16 Uger. J

samme Kiste Henni Ols: Haaffis S: /:

Christopher :/ gl: ½ Aar & 1 Maaned.

Line 3 og 4 gjev ikkje meining for meg - kan hende eg har mistydd dei. Kor som er: kvinna er gravlagt saman med to små born på høvesvis 16 veker og 7 månader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d: 4 ejusd: Thore Jonsd: Sal: Johannes Michels:

som døde hos sin Svig:Søn Hans An-

ders: Marcus:, Jens:; gl: 87 ½ Aar,

bet: dend gl: Høe?? K: & 12 K:. Med

hende i Kiste Wraal Halvors: Hovs

D: /: Anne Helvig :/ gl: 16 Uger. J

samme Kiste Henni Ols: Haaffis S: /:

Christopher :/ gl: ½ Aar & 1 Maaned.

Line 3 og 4 gjev ikkje meining for meg - kan hende eg har mistydd dei. Kor som er: kvinna er gravlagt saman med to små born på høvesvis 16 veker og 7 månader.

Takk du har hjulpet meg langt på vei.

Jeg tror det må være Pens.: (og ikke Jens). Sølverket i Kongsberg var tidlig ute med pensjonsordninger for sine arbeidere så hvis hun var enke etter en sølvverksarbeider kunne hun ha blitt benevnt som det. Dete er flere på samme side.

(Det er en kone - Thore er også blitt brukt som kvinnenavn).

Kan linje 4 ha noe med dødsårsak å gjøre tro? Og de store K'ene med klokkeslag?

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei atter!

Ved nærare etterlesing, ser eg at du har rett - det er Pens: det står, og ikkje Jens:, som eg skreiv. I tillegg ser det ut til, jamført dei hine førslene på same side, at det står stør og ikkje Høe. Klokkeslett? Kanskje. Det verkar som om Kl: & 12 Kl: går att i føringane - det kan vera tidspunkt for gravleggjinga. Eg trur line kan ha med betaling å gjera - men dette er eg langt ifrå sikker på - vonleg er det einkvan som kjenner denne type føring betre her inne, som snappar denne opp :)

Kvinnenamnet "Thore" kjenner me til i Gudbrandsdalen òg - der helst i forma Torø, men òg som Tora (som eg helst trur er ei seinare importert "finare" form).

Lenke til kommentar
Del på andre sider