Gå til innhold
Arkivverket

knut nikolai andersen f 1922 åmot.modum

petra forsberg
 Del

Recommended Posts

tack arnestad lenken va ricktig å jag tror det är rätt person

jag är också osäker på hur länge han bodde där men tack för länken ja ringde min mamma direkt o förklara hur han såg ut o hon sa att det va han

vet att han bodde där men sen flyttade han till svergie men när kommer min mamma inte ricktigt i håg men hon kommer i håg bilden tack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått igjennom lysningsprotokollene fra 1932 til og med 1950 uten å finne noen av barna har inngått ekteskap på Modum i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

hej

jag söker släktingar på min morfars sida han hette knut nikolai andersen födelse ort åmot.modum

född 4.7.1922 söker även om min mormor maud astrid andersen bonnerud födelseår 1924 vet ej om bonnerud ska stå före andersen eller efter o ja vet inte nu om datumen stämmer ricktigt om det ska stå

1924 på morfar o 1922 på mormor men ja vet att min mormor hette bonnerud med för min mamma

hette anne-grethe andersen bonnerud men hon tog bort bonnerud o använde andersen min mamma lever i dag ja som söker efter släktingar är hennes dotter det ja har skrivit tidigare här stämmer

få se nu om ja kan hitta non släkting som lever

Hei.

Så akkurat ditt innlegg her på forumet nå.

Min mor (mamma) het Karoline og var Knut's yngste søster. Hun døde i 2008 og var den siste gjenlevende av disse.

Jeg har 3 gjenlevende søsken, Torbjørn, Anne og Torhild.

Fint om du kunne tatt kontakt med meg på oivind.flaten@gmail eller på telefon  +47 92215613 så kan vi snakkes sammen.

Mvh. Øivind Flaten

Hei.

Så akkurat ditt innlegg her på forumet nå.

Min mor (mamma) het Karoline og var Knut's yngste søster. Hun døde i 2008 og var den siste gjenlevende av disse.

Jeg har 3 gjenlevende søsken, Torbjørn, Anne og Torhild.

Fint om du kunne tatt kontakt med meg på oivind.flaten@gmail eller på telefon  +47 92215613 så kan vi snakkes sammen.

Mvh. Øivind Flaten

Mente selvflg. oivind.flaten@gmail.com (glemte .com) ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider