Torgeir Karlin Skrevet April 22, 2013 Del Skrevet April 22, 2013 Jeg prøver å kopiere kildehenvisninger i Svenske kirkebøker. Får det ikke til. Håper noen på dette forum kan fortelle meg hvordan jeg gjør det. det ville jeg bli glad for. Mvh Torgeir Karlin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet April 22, 2013 Del Skrevet April 22, 2013 Hei. Når du står i et husforhør- eller kirkebokbilde, trykk Redigera så kommer det fram flere måter å kopiere kilder på. Jeg velger den øverste. Det er bilde av det i denne tråden: http://forum.arkivverket.no/topic/177017-arkivdigital-aer-gratis-nu-i-helgen-17-18-mars-2012/page__st__20#entry1509369 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Hegge Skrevet April 22, 2013 Del Skrevet April 22, 2013 Jeg bruker bibliotekets abonnement her i Göteborg, da går det også å velge "Arkiv" - "Skriv ut" og jeg får det i Microsoft XPS, noe som ligner PDF format. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå