Gå til innhold
Arkivverket

Sletting av tema 184520 - bruk av VISA?


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Eg ser ved ei tilfeldigheit at denne tråden er stengd, og lurer litt på kva som er årsaka til det. Eg las tråden i går kveld, og la ikkje merke til noko "gale" då. Eg har oppfatta det slik at det også er "lov" å diskutere andre ting enn slektsgransking på brukarforumet til Digitralarkivet. Dersom tråden er i strid med reglane ynskjer eg å vite korleis, m.a. slik at eg sjølv unngår å gjere liknande overtramp seinare. :)

 

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer også på hva som har skjedd her; særlig siden jeg selv svarte i emnet. Mye av slektsforskningen i dag skjer nettopp på nettet og mange av disse ressursene koster penger (til tross for at vi i Norge har tilgang til mange åpne ressurser). Jeg har selv vært opptatt av dette med betaling av kort (blant annet i forbindelse med innmelding i NSF). Internett er ett internasjonalt samfunn og betalingstransaksjoner på tvers av landegrenser, også i slektsforskningsøyemed, er viktig for oss som er berørte av det. Men kanskje ble det sagt noe i emnet som var i strid med ordensreglene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe galt i tråden annet enn at den ikke tok for seg noe som relaterte til arkiv, historie, kultur, slekt, tradisjoner o.l. som Brukernes eget forum er beregnet for.

 

Vedkommende hadde fått svar på spørsmålet sitt og jeg ønsket ikke å ha tråden liggende som en invitt til andre om å kunne stille spørsmål om hva som helst. Med så mange deltakere og tråder, kan vi ikke godta at det opprettes tråder om absolutt alt, men samtidig er det rom for en hel del, sålenge det dreier seg om arkiv, historie, kultur, slekt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.