Gå til innhold
Arkivverket

Kan innlegg slettes fra Digitalarkivet?

Oddbjørg Brænd
 Del

Recommended Posts

Jeg har hatt veldig stor nytte av å gå inn i et av pensjonatrommene. Til min store skrekk kan jeg ikke finne dette rommet lenger. Er det borte for alltid, eller kan dette materiellet søkes opp igjen et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du hvem sitt rom det dreide seg om?

Det var et par som ikke ønsket å bli med over i det nye Digitalarkivet og de har vi måttet stenge rommet til og fjerne dataene. Men det vil også være noen som ikke har synlige rom på de nye nettsidene enda fordi vi ikke har fått flyttet over dataene enda. Disse vil fremdeles være tilgjengelig på de gamle nettsidene (Databaseveljaren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjaldt Lars E Øyane. Takket være hans materiale som han hadde lagt ut, fikk jeg fjordårets største julegave. Navnet til min oldemors søster dukket plutselig opp. Et menneske jeg aldri i verden trodde jeg skulle greie å finne igjen i Amerika. Rushfordmaterialet hans har gitt meg mange svar angående mine amerikanske sletninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.