Gå til innhold
Arkivverket

HO, Åsane Bygdebok oppslag

Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg ynskjer hjelp til oppslag i Åsane Bygdebok, Hordaland.

Garden Øvre Eide: (Som etter det eg forstår ligg i Åsane)

Står det noko det om paret Johannes Brynildsen og Lisbet Andersdtr.

I tilfelle kva.

I 1761 døyper dei eit dattera Agnethe i Korskirken i Bergen

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=37&filnamn=dp12011761kk&gardpostnr=8&personpostnr=58&merk=58#ovre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mye.

Hun kan ha vært søster til Jacob Andersen Damsgård. Barn Agnethe f. 1761 på Øvre Eide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

En liten oppdatering:

Johannes Brynildsen f. ca. 1723 d. 1800 på Simonsvik http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=ASKOYDOD&gardpostnr=1481&merk=1481#ovre

gift med Lisbet Andersdtr.

Barn:

- Agnete f. 1761 på Øvre Eide i Åsane

- Brynild f. 1765 på Nygård i Laksevåg

- Brynild f. 1768 på Gravdal i Laksevåg d. 1771 på Gravdal

- Anne Carine f. 1771 på Nygård i Laksevåg

- Iver f. 1775 på Simonsvik

Mvh.

Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteleg takk for det Kenneth. :)

Finst det skifte eller noko anna kjelde som kan bekrefte eller avkreefte at denne Johannes Brynildsen opprinneleg kjem frå Gloppen?

Eg skal skjølv sjekke dåpen til barna hans for å sjå om det evt er noko der eg kan identifisere som slektningar til "min" Johannes Brynildsen (som var fødd 1729 på Midtre Kandal i Breim) så snart eg får anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser iallefall at ein del av fadderane til Johannes Brynildsen og Lisbet Andersdtr. sine barn går igjen som fadderar hos barna til ein Breinming som i¨same tidsrom var busett på Nygaard, Kjønnen og Laksevåg nemleg Amund Jonsen f. på Skinlo i Breim-

Gabriel A. Nygård, Berte Monsdtr., Ingeborg Crispinusdtr. Nygård går igjen som fadrar i begge syskenflokkane. Dette er kun indisier, men kan være verdt å ha i minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frå bygdebok for Gloppen og Breim V, s.951:

Ytre Kandal nr.2 Brukar Brynjel Jonson, d.53 år g. 1730, g.1707 m. Agnete Jondtr. Re, d.88 år g. 1773.

Dei hadde 8 born som levde opp. Johannes, f.1729 var den yngste. Han var konfirmert i 1745 og

fullvaksen ved skiftet då mora gifte seg att i 1753.

Dette er det bygdeboka fortel om han. Skiftet gjev ikkje ande opplysningar om han.

Mvh Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frå bygdebok for Gloppen og Breim V, s.951:

Ytre Kandal nr.2 Brukar Brynjel Jonson, d.53 år g. 1730, g.1707 m. Agnete Jondtr. Re, d.88 år g. 1773.

Dei hadde 8 born som levde opp. Johannes, f.1729 var den yngste. Han var konfirmert i 1745 og

fullvaksen ved skiftet då mora gifte seg att i 1753.

Dette er det bygdeboka fortel om han. Skiftet gjev ikkje ande opplysningar om han.

Mvh Einar

Ja dette har eg sjølvsagt frå før, men takk likevel! :)

Eg har merka meg at eldste dattera til dette paret eg har funne i Hordaland vert døypt Agnete noko som KAN tale for at det er Johannes Brynjelson frå Ytre Kandal eg har funne igjen, men så er det å finne beviset for at desse to johannes'ane ER ein og same mannen......

Kansje eit evt skifte etter han kan seie noko om gjeld eller tilgodehavande til "heimtraktene" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Hva finnes av info i Bygdeboka for Åsane bind 3 fra gården Mellingen? Det gjelder barna til:

Moms Olsen Ulvesæter 1724 - etter 1797 og hans 3. kone Brita Monsdatter Myking født på Osterøy 1745 og døde i 1792.

Jeg har navn på to barn: Bertha (Brita) født 1775 og Johanna f. 1786. Hadde de flere barn? Var Brita Monsdatter fra Myking i nåværende Lindås eller fra et sted på Osterøy ved samme navn. I såfall hvor er det på Osterøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva finnes av info i Bygdeboka for Åsane bind 3 fra gården Mellingen? Det gjelder barna til:

Moms Olsen Ulvesæter 1724 - etter 1797 og hans 3. kone Brita Monsdatter Myking født på Osterøy 1745 og døde i 1792.

Jeg har navn på to barn: Bertha (Brita) født 1775 og Johanna f. 1786. Hadde de flere barn? Var Brita Monsdatter fra Myking i nåværende Lindås eller fra et sted på Osterøy ved samme navn. I såfall hvor er det på Osterøy?

Er du sikker på at dette innlegget ditt høyret saman med denne tråden Terje?

Eg kan ikje sjå nokon samnheng med resten av tråden.

Mvh HLB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den gjør nok ikke det, men siden det er snakk om oppslag i Bygdebok for Åsane så tok jeg meg den friheten og spørre om et annet oppslag.

Jeg legger heller inn et nytt emne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den gjør nok ikke det, men siden det er snakk om oppslag i Bygdebok for Åsane så tok jeg meg den friheten og spørre om et annet oppslag.

Jeg legger heller inn et nytt emne

Ja ikkje sånn å forstå at det betyr noko for mitt tema om du posta det under same tema, men reikna med du har større sjangse på respons no du har laga nytt tema. Lukke til med granskinga!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider