Gå til innhold
Arkivverket

Viede Oslo Domkirke 1787-1817 hvor er det blitt av disse?

Else B. Rustad
 Del

Recommended Posts

Jeg prøver så godt jeg kan å følge med på hva som blir lagt ut av kirkebokmateriale, men jeg kan ikke se at disse listene er kommet med? Mulig det er jeg som er klønet til å søke, men...

Det gjelder viede i ministerialbøkene nr. 5 (1787-1806) og nr. 6 (1807-1817). Basene ble sendt DA i september 2012. Trekvart år siden, altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Trond, men jeg har kanskje uttrykt meg litt uklart: Jeg mente ikke de skannede kirkebøkene, men de listene over viede som jeg har transkribert og oversendt DA til utlegging.

(Dessverre bommet jeg litt på datoen: Disse filene ble oversendt 7. oktober 2012, ikke i september!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det tar tid. Filene ligger i køen. Det er 88 filer foran dem og på en god uke får vi unna 30 filer i uken, så det vil dessverre gå noen uker før de kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.