Gå til innhold
Arkivverket

Peder Johannesson Hillestad (Peter Johnson?) - fødd Hafslo 1848 - til Amerika 1866 - levde framleis i 1909, men kvar - Michigan?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Peder Johannesson Hillestad, son av gardbrukar Johannes Johannesson Hillestad og kona Synneva Pedersdotter f. Kvam, var fødd i Hafslo i Sogn 14.1.1848, men utvandra som einaste av søskeni i denne huslyden til Amerika i 1866.

Peder var ilive både då faren døydde i Hafslo i 1883 og då mori døydde i Christiania i 1909, men til tross for mykje leiting har eg ikkje vore i stand til å finna att Peder i Amerika!

No vonar eg at ein eller annan i Brukarforum kan hjelpa meg komma på spor etter han!?

Eg held både fingrer og tær krossa og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette spørsmålet frå førre veke.

Men kanskje er det heilt utan von å finna att denne Peder i Amerika?

Stor takksemd følgjer alle spor!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Eg har etter mykje leiting funne eitt godt alternativ for Peter Johnson i Amerika:

FT1900 for Hancock, Houghton Co., Michigan syner denne huslyden:

~~~~~~~~~~~

JOHNSON, Peter Jan. 1848 em. 1872 Nor Nor Nor laborer (R.R.) lodging

JOHNSON, Mary Feb. 1853 em. 1872 Nor Fin Fin wife

married 27 years - no children

~~~~~~~~~~~

Det var mange finnar i dette området, og Peter og Mary losjerte hjå:

~~~~~~~~~~~

JOHNSON, Isaac Feb. 1853 em. 1872 Nor Nor Fin caterer

JOHNSON, Eva Jan. 1857 em. 1872 Nor Nor Nor wife

married 25 years with 10 children, 8 living, born Minnesota and Montana

~~~~~~~~~~~

Det står ikkje noko om skyldskap mellom Isaac og Peter, so truleg er namnelikskapen berre heilt tilfeldig, likeins aldrane etc. Isaac var i 1880 busett i Otter tail Co., MN, medan han i 1916 var i Red Deer, AB, båe gonger med kona Eva.

Denne Peter Johnson har nøyaktig rett alder, men utvandringsåret er litt "skeivt".

MEN, eg greier ikkje å finna dette parfolket i andre teljingar! Kvar er dei? Er eg blind?

Eg takkar so mykje for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider