Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall i Masfjorden, 1932

Recommended Posts

Han etterlot seg enken Andrea, på Risnes, og barna Kristoffer, på Risnes, Ludvig og Anton i Bergen, Ludolf på Modum, og Klara, Emelie og Kamilla på Risnes, og barnebarnet Leif Sætre på Rongevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen!

Det er flere svar jeg i min iver har glemt å takke for, beklager dette, og tusen takk for all hjelp, Yngve!

Uvurderlig!

Mvh

Bente Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Dette var min olderfar og Kristoffer var min bestefar.

Min mor heter Andrea O. Tangedal, nå Rambjørg og bor fremdeles i Masfjorden , ca 2 km unna barndomshjemmet.

Kristoffer var gift med Borghild og de fikk barna Lars, Ola, Andrea, Knut og Kari. Kristoffer drev butikk på kaien på Risnes som sønnen Lars senere overtok. Denne er nå lagt ned. 
Er du etterkommer etter L. K. Tangedal også?

Kjenner de fleste av disse navnene, og husker både Klara og Milla som hun ble kalt, fra jeg var liten jente.. jeg er nå 42 år.

Kamilla fikk en datter som heter Laura som er pensjonist og bor i Masfjorden pr dags dato.

Min mor har nok mer oversikt over slekten her enn det jeg har, hun snakker til tider om alle disse gamle onklene og tantene sine..

Dersom du er interressert kan du ta kontakt med meg på epost: anja.ramb71@hotmail.com. jeg har flere brødre som også vet mye om slekten tilbake i tid...

mvh

anja rambjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var min olderfar og Kristoffer var min bestefar.

Min mor heter Andrea O. Tangedal, nå Rambjørg og bor fremdeles i Masfjorden , ca 2 km unna barndomshjemmet.

Kristoffer var gift med Borghild og de fikk barna Lars, Ola, Andrea, Knut og Kari. Kristoffer drev butikk på kaien på Risnes som sønnen Lars senere overtok. Denne er nå lagt ned. 

Er du etterkommer etter L. K. Tangedal også?

Kjenner de fleste av disse navnene, og husker både Klara og Milla som hun ble kalt, fra jeg var liten jente.. jeg er nå 42 år.

Kamilla fikk en datter som heter Laura som er pensjonist og bor i Masfjorden pr dags dato.

Min mor har nok mer oversikt over slekten her enn det jeg har, hun snakker til tider om alle disse gamle onklene og tantene sine..

Dersom du er interressert kan du ta kontakt med meg på epost: anja.ramb71@hotmail.com. jeg har flere brødre som også vet mye om slekten tilbake i tid...

mvh

anja rambjørg

Er Laura du nevner tidligere lege?

mvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...