Gå til innhold
Arkivverket

Lars Rollufson Grønseth - fødd 1864 i Stjørdalen? - til Amerika i 1866?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Frå Amerika har eg motteke opplysningar om denne karen:

Lars R. Gronseth, fødd i Stjordalen 3.9.1864, skal ha utvandra til Amerika med foreldri sine(!) i 1866 og døydde i Swift Co., MN 12.1.1924.

Eg rekner med det må vera han som eg i FT1865 finn på Grønseth i Hegra som fødd 1864 med ugift mor Ranni Lassesdotter (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1712&kenr=007&bnr=0062&lnr=000)?

Eg er ikkje lokalkjend og har vanskar med å finna ut av kyrkjebøkene for Hegra/Stjørdalen. Kanskje einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa meg finna dåpen til vesle Lars og likeins utvandringi hans?

Eg skulle gjerne òg hatt greie på fulle namn til båe foreldri og kvar dei kom ifrå?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Randi Lassesdtr. var gift med Rollaug Larsen Bjørngård. De reiste til Amerika og var bosatt i Goodhue County, Minnesota.

Hun var født 21/10 1840 av foreldre Lasse Brodsen Østerås og Ingeborg Olsdatter Tangvold.

Rollaug var født 17/6 1832 som sønn av Lars Rollaugsen Bjørngård og Lisbeth Gunnarsdatter Fornes.

Alle disse stedene er i Hegra.

V.h.

Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vielsen til Rollaug Larsen og Randi Lassesdatter i 1864, Hegra:

Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Hegra i Øvre Stjørdal, Ministerialbok nr. 703A02 (1863-1879), Ekteviede 1864, side 125.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6618&idx_id=6618&uid=ny&idx_side=-120

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070423680440.jpg

Gårdfolket på Grønseth dro også til Amerika:

http://archiver.rootsweb.ancestry.com/th/read/NORWAY/2007-02/1171419854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange i disse familiene som dro til Amerika.

Søsken av Rollaug som reiste over.

Iver født 29/5 1836 gift med Anna Johannesdatter Holdmarka, Skatval. Reiste i 1858.

Sigrid født 29/5 1840 gift med Petter Olsen Elverum,Lånke.

Søsken av Randi som dro til Amerika.

Beret 2/7 1830 g.m. John Gevingåsen (Lånke).

Lasse 23/6 1838 g.m. Ingeborg Larsdatter Lund(Selbu) født 1838.

Gurina 1/9 1842 g.m. Sivert Larsen Håndstad (Surnadal).

V.h.

Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten, Odd Annar og Randi for flotte og gode innlegg! So vidt eg kan sjå, har eg fått svar på alle spørsmåli mine, sjølv om lagnaden til Rolluf (Rollaug) synest vera ukjend. Kanskje døydde han i 1865?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for det siste utfyllande innlegget! Då er utvandringsåret til Rolluf på plass, og me kan seia at dette problemet er heilt løyst!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De opplysningene jeg har kommet med finnes i Stjørdalsboka bind V del II sidene 356 og 451. Glemte å ta det med.

V.h.

Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider