Gå til innhold
Arkivverket

Kanskje upassende, men navnet Breivik...

Camilla Svanøe1
 Del

Recommended Posts

Debattforumet er i ferd med å forgubbes av grinebitere.  Her er det mye moralisering.  Jeg foreslår at tråden bevares som et skrekkens eksempel.

:) Dette innlegget taler for seg selv og trenger ingen ytterligere kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hittil bare lest denne debatten fra sidelinja, og egentlig glemt hele debatten, men registrerer at den har våknet til liv igjen etter ei stund i dvale. 

Jeg tror ikke dette er vondt ment fra trådstarter`s side, men har kommet litt uheldig ut med vinkling av spørsmålet, noe som kan være fort gjort i et ivrig øyeblikk.

Og det er vel ikke slektsnavnet i seg selv, (og som er like godt som alle andre navn) som er problemet med vedkommende som det siktes til i

spørsmål-stillingen. 

Det var vel et greit svar på spørsmålet fra Jarl V. Erichsen allerede i innlegg 2 og hele debatten kunne vel kanskje blitt "dysset i søvn" allerede da?

Hva som videre skjer med denne debatten skal ikke jeg ta stilling til, men tror en skal tilgi trådstarter for glippen, og ønskes velkommen tilbake med

"blanke ark".

Det har vel også blitt slik nå at det er vanskeligere å redigere overskrifter og innlegg, og at en må hive seg rundt innen et døgn hvis det er noe som trenger redigering.

Endret av Reidar Oddløkken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ønsker jeg å komme med en uttalelse her siden dette har tatt helt av og blitt noe helt annet.

For det første så var jeg ikke oppmerksom på at det var en gammel tråd. Trodde det hadde kommet en ny.

Jeg har ingen ting personlig imot trådstarter eller folk med samme navn, og jeg har heller ikke koblet dem opp mot en kjent kriminell.

Alt jeg ønsket var å speile saken slik at trådstarter selv kunne føle hvordan slike uttalelser kan såre dypt, og å bli oppmerksom på det slik at det kan unngås i framtiden.

At andre er uenige med meg var vel kanskje forventa, men ikke at det skulle utvikle seg til å bli en laaang debatt om meg og min måte å skrive på.

Jeg håper nå at alle har fått uttrykt seg om hva de mener om både det ene og det andre, og nå lar denne tråden, for alles skyld, gli inn i glemmeboka uten flere kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider