Gå til innhold
Arkivverket

Lindis Rokstad vert etterlyst for kontakt!

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Lindis, i februar i fjor hadde du ein kommentar om Oluf Johan Helgesen i Ålesund (http://forum.arkivverket.no/topic/173262-oluf-og-ragnhild-helgesen-i-aalesund-1910-doedsfalli-deira/) der du gav uttrykk for at du kunne hjelpa meg med det meste, då dette var slekti di!

Kan du opplysa meg om dato (og stad) for dødsfalli til Oluf Johan og kona Ragnhild?

Eg ser elles at du har vore på leiting etter Christina Andersdotter gift med Herman Crispinussen Lange i Bergen. Då denne Christina døydde i Bergen i 1901, gjekk heile arven til enkjemannen etter gjensidig testamente. Eg har tolka dette slik at ho ikkje hadde born, men 100% sikkert er vel ikkje dette som argument...

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for kjapt svar!

Eg har Fjesbok-allergi, so då lyt eg heller finna ein eller annan som kan formidla...

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje god medisin mot allergi i våre dagar :)

Men frå spøk...

Har du prøvd med ei privat melding?

Om vedkomande har ein brukarkonto her så skal ein vel bli varsla med ein e-post vil eg tru. Det blir eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt henne en personlig melding på Facebook med lenke til dette temaet ,Lars.

Hilsen Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Helge og Ann-Mary for nye gode innlegg! Og særleg takk til deg, Ann-Mary, for bryet med Fjesboki!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Eg sit framleis utan kontakt med Lindis Rokstad og lurer på om du, Ann-Mary, fekk nokon reaksjon på freistnaden din med å få kontakt?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke Ann-Mary er "venn" med Lindis på facebook,vil meldingen ikke vises på hjemmesiden hennes som ny melding. Den legger seg under "annet" og sånne meldinger finner man bare helt tilfeldig,desverre.Har mer tro på en PM her på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Anne og Reidar for nye innlegg!

I mellomtidi har eg funne ut korleis eg kan sletta meldingar i PM-boksen min, og har gjort plass til i alle fall ei ny melding, samstundes som eg har sendt ei melding til Lindis.

Då har eg fått naudsynte kontaktopplysningar for ho, so eg kan freista ringja ho! Hjarteleg takk, Ann-Mary!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider