Gå til innhold
Arkivverket

Halfdan Andersen, døydde i Oslo 1966 - Aftenposten dødsannonse - Adressebøker?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Halfdan Andersen, fødd i Bergen 8.7.1892, døydde i Oslo 19.9.1966. Han var vognmann og taugbåtførar i Bergen fram til kring 1933, men flytte sidan til Oslo.

Er det nokon som kan hjelpa meg med ein dødsannonse for Halfdan for å sjå kva slektningar han let etter seg?

Kan nokon gjera oppslag i adressebøker for Oslo for å finna yrket til Halfdan?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett i adresseboken Oslo 1965-1966 finner 3 stk. Halfdan Andersen: Halfdan Andersen Rognerudveien 51 ikke noe yrke så nr. 2 som er kjøpmann og bor i Lakkegaten 17, nr. 3 som er montør og bosatt Kringveien 21 forsøker en lenke til adresseboken Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo Adressebok, Bok , 1965-1966, oppb: Riksarkivet.

Merknader: 87. årgang, bind 1. Demontert eksemplar, Riksarkivet

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:db_read/db/49308/64/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-db10061211115115.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dødsannonse finner jeg ikke, men dette fra Aftenposten 28-9-1966: Stuert Halfdan Andersen ble bisatt i Østre krematorium, Lille kapell i går. Kisten var svøpt i et violett klæde hvorpå lå krans fra den nærmeste familie. Foran lå krans fra søsken i Bergen og blomster fra Astrid og Christian Tommelstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsannonsen stod 1/10, men gjev få opplysningar:

post-77-0-77802300-1368709021_thumb.jpg

Eg tek også med ein notis frå 27/10 1966:

post-77-0-12814400-1368709147_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Karin, Carsten og Torbjørn for kjempefine innlegg! Diverre er det ikkje so mykje me får høyra om huslyden hans, men for mitt føremål er dette rikeleg godt nok!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider