lill_linda Skrevet Mai 22, 2013 Del Skrevet Mai 22, 2013 Min bestefar er født i Litauen og heter Leiba Wolfberg, men byttet sitt fornavn til Leif Wolfberg under 2 verdenskrig. Jeg er på leting etter hans familie fra Litauen, men har ikke noen navn på noen av de. Leiba kom til Trondheim som 12 åring hvor han senere flyttet til Oslo. Han giftet seg med Johanne Louise Stangeland hos Byfogden i Oslo 27 nov 1954 og der burde vel hans foreldres navn stå, men i arkivet deres er det bare skannede bøker fram til 1950. Jeg ønsker å forske videre på hans slekt i Litauen og håper dere kan hjelpe meg litt videre på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Halvorsen Skrevet Mai 22, 2013 Del Skrevet Mai 22, 2013 Nedenfor ser du vielsen. Med vennlig hilsen Odd Halvorsen Statsarkivet i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lill_linda Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Del Skrevet Mai 22, 2013 Tusen tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå