Solfrid Vestaberg Skrevet Mai 25, 2013 Del Skrevet Mai 25, 2013 Jeg har prøvd å legge inn ett innlegg i statsarkivet i Stavanger om følgende forespørsel nedenunder uten å få svar. Sitter dere på eventuelt skifte fra Haugesund eller må jeg sende brev til Statsarkivet i Stavanger? Emma ble født 18.10.1900 i Bruvik og døde 13.08.1943 på Førre pleiehjem i Haugesund. Har dere informasjon om eventuelt skifte og dødsårsak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Nedrebø Skrevet Mai 26, 2013 Del Skrevet Mai 26, 2013 Haugesund ligger i Rogaland, og skiftematerialet og andre arkivsaker fra statlige arkivskapere der, vil være i Statsarkivet i Stavanger om de er mer enn ca. 25 år gamle. I det foreliggende tilfelle bør altså Statsarkivet i Stavanger kontaktes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solfrid Vestaberg Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Del Skrevet Juni 4, 2013 Hei igjen Det viser seg at Emma Eriksen ble begravd i Odda 21 august 1943. Stavanger fant ikke noe skifte eller dødsfallprotokoll etter henne så da tenker jeg at siden hun ble begravd i Odda og alle hennes søsken bodde der så ble kanskje skiftet også foretatt i Odda? Setter stor pris på om du har anledning til å sjekke det opp for meg. På forhånd takk! Mvh Solfrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå