Gå til innhold
Arkivverket

Astrid Amundsen f.5/11-1887 Alvøen

Ottar Eliassen
 Del

Recommended Posts

Da var ektemannen på plass. http://forum.arkivverket.no/topic/191316-kapellmester-peder-olavolov-olsen-bruun-f-ca1880/?p=1618524

Da mangler dødsfallet.

mvh Ottar

Ad. Astrid Amundsen fra Alvøen.

Hei, ser at det er gamle poster (fra 2013 og 2104), og vet ikke om det fortsatt er av interesse for deg.

Mitt navn er Sheri  Greenlees Vågøy og Astrid Louise (f. Amundsen ) Bruun fra Alvøen var min mormor. Hennes mann het Peder Olaf Olsen Bruun, og han var kapellmester i Kristiansund Symfoniorkester. Han døde i Kristiansund.

Hun fødte 7 barn : Willy Kormann, Alf, Alf Perny, Aida Dyveke, Astrid, Egon Herlof og Brynhild. Alle med samme ektemann.

Ser du skriver  (i 2014 ) at Aida Dahl (min tante - søster av min mor ) kan være din tremening. Til opplysning kan jeg nevne at hennes søster, Astrid Bruun Berrum (min mors andre søster og tante) bor forsatt  i Oslo og er i sitt 92.år ! 

Endret av Sheri Greenlees Vågøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sheri!

Alt dette har fremdeles stor interesse. Ser du skriver 7 barn, den første Alf, har jeg ingen ting om. Vet du mer om han?

Alle disse blir da mine 3 menninger. Send privat melding vist det er opplysninger om nålevende personer.

Mangler litt om ektefeller og barn til disse, men tar det litt etter litt.

mvh Ottar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sheri!

Alt dette har fremdeles stor interesse. Ser du skriver 7 barn, den første Alf, har jeg ingen ting om. Vet du mer om han?

Alle disse blir da mine 3 menninger. Send privat melding vist det er opplysninger om nålevende personer.

Mangler litt om ektefeller og barn til disse, men tar det litt etter litt.

mvh Ottar.

Hei Ottar

Denne forum er ny for meg, vet ikke hvordan jeg sender privat melding.

Sheri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på visningsnavnet til Ottar.Da kommer du inn på profilsiden hans.

Der ligger en rubrikk der det står "send melding"

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Hei.

Løfter denne.

Mange takk til alle for god hjelp så langt.

Kan ikke se at dødsår/dato til: Hennes mann het Peder Olaf Olsen Bruun, og han var kapellmester i Kristiansund Symfoniorkester. Han døde i Kristiansund.

Mulig å finne dødsfallet?

mvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider