Gå til innhold
Arkivverket

Anna Halvorsdatter Bringe i Luster, f. ca. 1791

Bente Borgen
 Del

Recommended Posts

Anna Halvorsdatter, f.ca. 1791 på Bringe i Luster, får datteren Gjertrud 30.04.1816. Barnefaren er ungkar Søren Davidsen f. 1793 på Berge i Fjaler.

Jeg har forsøkt å finne hva som skjedde med Anna videre, men står uten spor. Ser at Søren gifter seg og fører slekten videre på Berge, men finner ingenting om Anna.

Noen som kan hjelpe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho er framleis ugift ved skifte etter faren i 1824

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Indre Sogn sorenskriveri, Skifteprotokoll A 14a , 1824-1826, oppb: Statsarkivet i Bergen.

Merknader: Fol. 1-392.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:sk_read/24149/62/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20081121660064.jpg

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, eg har ikkje sett dette emnet før no!

Far hennar Gjertrud Sørensdotter, døypt 5.5.1816 (eg veit ikkje kvar du har funne fødselsdatoen 30.4.1816!?), var nok ikkje Søren Davidson frå Berge i Fjaler, men Søren Davidson frå Kroken i Luster (1796-1889), sidan husmann i Dulsviki under garden Lingjerde i Luster. Gjertrud flytte til Bergen og var der gift to gonger, først 9.11.1834 med Johannes Danielson frå Hoff i Gaular (1809-1851) og so 17.4.1859 med Jacob Michael Sørensen frå Bergen (1827- ). Ho fekk minst fem born, tre frå første ekteskapet, eitt mellom ekteskapi og eitt frå det andre. Lagnaden til Jacob er ukjend, men Gjertrud døydde som enkje i Bergen 6.5.1879.

Dei fleste av desse opplysningane kjem frå Gards- og Ættesoga for Luster, bd. I, garden Eide (1984).

Eg vonar dette er til hjelp og høyrer gjerne frå deg att om du kan hjelpa med dødsfallet hans Jacob Michael Sørensen.

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

PS: Korleis heng du ihop med denne huslyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takker for svar, Lars!

Gjertrud ble, som du skriver, gift 2 ganger i Bergen, og fikk 5 barn med første mann, Johannes Danielsen.

Etter at Johannes døde, fikk hun en sønn med skomaker Ole Andersen, Johan Severin Olsen, som ble født i rode 21-37 i Bergen i 1854. Ole fører slekten videre i Bergen.

Jacob Michael Sørensen og Gjertrud fikk 2 barn som begge døde små. Jeg vet ikke om de fikk flere, ei heller når Jacob døde. Siste sporet etter Jacob var i 1865, da bor de i Strandgaten og Gjertruds sønn Johan Severin bor sammen med dem. Mor og sønn bor også sammen i 1875.

Jeg er ikke i slekt med denne familien, men hjelper en venn av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider