Gå til innhold
Arkivverket

"Populært"

kmg
 Del

Recommended Posts

Ser at en tråd jeg selv er med på er blitt "populært", dette til tross for at i hovedsak bare 4 har utvekslet meninger/informasjon mens hvert svar har bare 13 visninger, oss 4 inkludert.

Derimot er "Eidsvoldmennene" 77 visninger pr. svar om jeg husker riktig, populært er det likevel ikke. Og det er mange eksempler på tilsvarende.

Dette er jo bare tull.

PS. hvor er "liker ikke"-knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er antall svar i tråden som gir det den karakteristikken - ikke hvor mange som leser den. (Tror det er over 19 innlegg.)

.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er antall svar i tråden som gir det den karakteristikken - ikke hvor mange som leser den. (Tror det er over 11-12 innlegg.)

Lurer på om kommer opp "populært" ved 19 innlegg eller noe sånt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om kommer opp "populært" ved 19 innlegg eller noe sånt ?

Ja, det er nok riktig, ikke desto mindre er det tull og har ingenting med en tråds popularitet å gjøre.

Men hva med denne "liker ikke" muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok riktig, ikke desto mindre er det tull og har ingenting med en tråds popularitet å gjøre.

Men hva med denne "liker ikke" muligheten.

Det brukes nok et helt vanlig forumprogramvare (Ip board), og da er det visse egenskaper som følger med. Ingenting å irritere seg over... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det brukes nok et helt vanlig forumprogramvare (Ip board), og da er det visse egenskaper som følger med. Ingenting å irritere seg over... ;)

Tvert imot, synes det er komisk og langt fra irriterende. Forklaringen var derfor egentlig uinteressant (men den skader jo ingen). Og jeg vet også at jeg ikke får en "liker ikke"-knapp.....dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider