Gå til innhold
Arkivverket

Familien Thorup - tre søstrer frå Horsens i Danmark og lagnadane deira?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eit Danmarks-problem som er ei vidareføring av gamalt tema #81882 (http://forum.arkivverket.no/topic/167218-81882-synneva-severine-pedersen-thorup-1831-1889-fraa-hafslo-til-horsens-danmark/page__p__1428630__hl__+thorup#entry1428630).

For å oppsummera problemi:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Synneva Pedersdotter Øvrebø frå Hafslo i Sogn (1831-1889), kjend som Severine Pedersen, flytte i 1853 til Horsens i Vejle amt, Danmark, men gifte seg i Hatting, Vejle amt 3.12.1857 med Erik Julius Holm Peterson Thorup frå København (1828-1885). Erik Thorup arbeidde som fangevoktar i Horsens. Dei fekk åtte born i lag, og eg sit att med spørsmål om dei tre yngste døtrene:

e. Victoria Theodora Eriksdotter Thorup, fødd i Horsens 11.9.1865, utvandra til Amerika

¤¤¤¤¤ (kva år utvandra ho? - i lag med broren Julius i 1882?)

¤¤¤¤¤ (lagnaden hennar i Amerika? - sagt vera avlidi kort etter ankomsten til Amerika i Larimore, Grand Forks Co., ND!?)

f. Christine Syverine Eriksdotter Thorup, fødd i Horsens 8.12.1867, døydde

¤¤¤¤¤ (dødsstaden hennar? – Horsens? - stadfesting av dette?)

8.2.1947. Christine gifte seg i Horsens 29.10.1887 med Jørgen Peter Jensson Nielsen, fødd i Fredericia, Vejle amt, Danmark 24.12.1862. Han døydde

¤¤¤¤¤ (dødsstaden hans? – Horsens? - stadfesting av dette?)

9.4.1938.

¤¤¤¤¤ (yrke og bustad? – budde tydeleg i Horsens, var 1887 skomakarsvein, men kva gjorde han sidan?)

Dei fekk åtte born i lag.

g. Andrine Alvilde Marie, kjend som Alvilde Eriksdotter Thorup, fødd i Horsens 2.4.1870, døydde

¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)

1947. Alvilde gifte seg

¤¤¤¤¤ (dato og stad for vigsli hennar?)

med

¤¤¤¤¤ (fullt namn på mann hennar?)

Jensen, fødd

¤¤¤¤¤ (dato og stad for fødsli hans?)

¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)

¤¤¤¤¤ (yrke og bustad? - skal ha butt i Børkop ved Vejle og/eller i Schleswig-Holstein – ein son (namn ukjend) var PoW i Sovjet under andre verdskrigen!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Er det mogeleg å finna svar på i alle fall nokre av dei spørsmåli som står att?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for spennande svar!

No har eg freista å logga meg inn på den nemnde sida i Horsens kloster sogn. Eg finn sida, men kvar gong eg klikker på ho får eg opp følgjande melding:

"Viewimage-24.aspx" is an application downloaded from the internet. Are you sure you want to open it?

Talet 24 stig med eitt nummer for kvar gong eg freister! Når eg so klikker på denne "download" for å sjå, får eg berre opp ei melding om at "no application has been set to open viewimage....".

Eg veit eg har hatt dette problemet før, og eg finn berre ikkje ut av det på eige hand. Eg har prøvd både i Firefox og i Safari!

Korleis skal eg då få svar på spørsmåli mine?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv at se denne forklaring: http://www.sa.dk/content/dk/om_statens_arkiver/nyhedsoversigt/har_du_problemer_med_arkivalieronline

Du har jo ganske ofte brug for danske kilder, så det er da håbløst, hvis det ikke fungerer.

Er det helt umuligt, så kan jeg hjælpe med Christines mand, men jeg tvivler på, at man kan komme nogen vegne med Alvilda med så få og usikre opl.

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47.

Dødsdato: 1938-5 april

Dødssted: Ny Havnegade 35 Horsens Klostersogn

Begravelsesdato: 1938-11 april

Navn: Jørgen Peter Nielsen Mølbak

Yrke: Tjener

Født: 1862- 24 December

Fødested: Fredericia

Hustru: Kristine Syrine Thorup

Foreldre: Jens Peter Nielsen Mølbach og hustru Dorthea Elisabeth Agerup

Alder: 75 Aar

Prest: Pastor Aage Dahl

Anmeldt til skifteretten: Horsens 6 april 1938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Viewimage-24.aspx" is an application downloaded from the internet. Are you sure you want to open it?

Det er et Java-problem. Enten har du gammel Java på maskinen din, eller så er Java deaktivert/ikke installert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Michael for transkibering av dødsfallet hans Jørgen Nielsen. Eg er litt forundra over dette Mølbak-namnet, for ingen av borni skreiv det. Nokre av dei skreiv Nielsen, medan andre nytta Thorup etter mori. Elles lurer eg nok òg litt på kva som ligg i yrket "tjener", men eg skal spørra eit barnebarn i Horsens om ho har høyrt noko om det.

Elles takkar eg ogso Stian for poenget med Java. Eg hadde liknande problem då eg skulle lasta ned kontoutdrag i banken i samband med sjølvmeldingi, og eg fekk beskjed frå banken om at Java var problemet. Eg prøvde å lasta ned ein nyare versjon av Java og fekk endåtil direkte telefonhjelp av banken, men fekk det likevel ikkje til! Maskinen min (Mac) ville ikkje godta nokon nyare versjon enn den eg har! So eg veit ikkje kvar eg skal be om hjelp... Kanskje ein eller annan kan hjelpa meg å komma gjenom dette nedlastingsproblemet gjennom direkte telefonkontakt?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg prøvde å lasta ned ein nyare versjon av Java og fekk endåtil direkte telefonhjelp av banken, men fekk det likevel ikkje til! Maskinen min (Mac) ville ikkje godta nokon nyare versjon enn den eg har! So eg veit ikkje kvar eg skal be om hjelp... Kanskje ein eller annan kan hjelpa meg å komma gjenom dette nedlastingsproblemet gjennom direkte telefonkontakt?

Jeg bruker også Mac, og opplever det samme. Det er arkivalieronline som har problemet, så vidt jeg forstår. Jeg har fått tilbakemelding fra arkivalieronline at de skal lage en versjon uten Java, som også er tilgjengelig på Mac, i løpet av 'foråret' - som nå vel snart er over. Men det er en offentlig organisasjon, så det er vel begrenset med midler, går jeg ut i fra.

Apple stengte, i følge et avisoppslag, forøvrig for bruk av Java på Mac da sikkerhetshullet i Java ble oppdaget for en stund siden.

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan dette være en etterkommer av dine Thorup ?

Erik Julius Thorup 17. januar 1915 - 31. marts 2011 Bisættelsen finder sted fra Vejleå Kirke torsdag den 7. april 2011 kl. 12.00 Agathe og familien

http://www.navne.dk/...90?s_source=all

Christine fikk 8 barn med Jørgen , vet du hvor og når disse barna er født ?

Kanskje noen av Christine sine søsken er faddere ?

Kanskje ett skifte etter foreldrende kan hjelpe deg.

Prøv med ett inn på www.slaegtogdata.dk

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Dette emnet er diverre vorte liggjande altfor lenge, men eg vil likevel retta ein hjarteleg takk til Stian og Mette for dei siste innleggi frå juni i fjor!

Når det gjeld Java, har eg diverre ikkje greidd å finna noki løysing på det problemet.  Eg har prøvd med rettleiing frå fleire hald, sist frå Skatteetaten for å få tilgjenge til skatteoppgjeret mitt, men systemet vil berre ikkje!

Eg står ogso "på staden kvil" når det gjeld Thorup-søstrene.  Rett nok har eg no etter kvart fullstendige opplysningar om den eine av dei tre søstrene som opphavleg vart etterlyste i dette emnet, Christine, og du, Mette spurte om eg hadde fleire detaljar om dei åtte borni etter Christine.  Her er kva eg veit om dei (dei fleste synest ha skrive Thorup etter mori!); alle skal vera fødde i Horsens:

* Jennie Thorup, fødd ?? - ugift, budde i Horsens

* Emil Thorup, fødd ?? døydde 1956 i København

* Elvira Thorup, fødd 1892, døydde 1965, gift med Carl Anderson, budde i Horsens - hadde sønn Jørgen Thorup

* Evart Thorup, fødd 1896, gift med Marie, budde i Horsens

* Einar Thorup, døydde 1949, ugift bakar, budde i Randers

* Sven Nielsen, gift med Vibe, bakarmeister, budde i Randers

* Harry Nielsen, fødd 23.7.1901, døydde i Akron, OH 1966, gift med Anna M. Lund

* Otto Thorup, gift 1933 med Fruna, budde i Horsens

Eg har vore i kontakt med born etter Jørgen Thorup, son av Elvira, men dei har liten eller ingen kontakt med andre etterkomarar, og dei har berre so vidt høyrt at eine søsteri til oldemori hadde butt i Schleswig-Holstein!

Kan me vona at yngste søsteri Andrine Alvilde Marie Thoruo (gift JENSEN) dukker opp som fadder til nokon av desse?

Her følgjer elles ei oppdatering av manuskriptet mitt for dei tre søstrene, Victoria, Christine og Alvilde:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

e. Victoria Theodora Eriksdotter Thorup, f. i Horsens 11.9.1865, utvandra til Amerika

¤¤¤¤¤ (utvandringsåret hennar? – med bror Julius i 1882!? – skal vera d. kort etter ankomsten i Larimore, N.D.! – dødsdatoen hennar?)

f. Christine Syverine Eriksdotter Thorup, f. i Horsens 8.12.1867, d. i Horsens 8.2.1947.  Christine gifte seg i Horsens 29.10.1887 med Jørgen Peter Jensson Nielsen (Mølbach), f. i Fredericia, Vejle amt, Danmark 24.12.1862.  Han d. i Horsens 5.4.1938.  Jørgen var skomakarsvein, men arbeidde sidan som servitør.  Han og Christine budde levetidi ut i Horsens og fekk åtte born i lag.

g. Andrine Alvilde Marie, kjend som Alvilde Eriksdotter Thorup, f. i Horsens 2.4.1870, d.

¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)

1947.  Alvilde gifte seg

¤¤¤¤¤ (dato og stad for vigsli hennar?)

med

¤¤¤¤¤ (fullt namn til mann hennar?)

Jensen, f.

¤¤¤¤¤ (dato og stad for fødsli hans?)

¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)

¤¤¤¤¤ (yrke og bustad? – Børkop ved Vejle og/eller Schleswig-Holstein? – ein son var PoW i Sovjet under WW2)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dette problemet er ei skikkeleg utfordring å løysa, men eg har både tru på og von om at det finst brukarar her i Brukarforum som greier dette?

Eg takkar på ny so mykje for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udtræk fra DDD Udvandrerdatabasen

Navn: Thorup, Julius Stilling: Tyende (m. by) Alder: 18 Bestemmelsessted: New York Kontrakt nr.: 111300 Forevisningsdato: 3/16/1882 Sidste oph.sogn: Horsens Sidste oph. amt: Århus Sidste oph.sted: Horsens Bestemmelses land: USA Bestemmelses by: New York City Bestemmelses stat: New York State Skibsnavn: Indirekte

IDkode:

I8182T0312

Navn: Thorup, Ane M. Stilling: Tyende (kv. by) Alder: 16 Bestemmelsessted: New York Kontrakt nr.: 111400 Forevisningsdato: 3/16/1882 Sidste oph.sogn: Horsens Sidste oph. amt: Århus Sidste oph.sted: Horsens Bestemmelses land: USA Bestemmelses by: New York City Bestemmelses stat: New York State Skibsnavn: Indirekte IDkode: I8182T0313

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her du sett denne, Lars? http://www.myheritage.com/names/christine_gravesen

000031_4647433b12n550nmd214n2_Z_96x128C.
Christine Severine Gravesen (født Jensen) was born on month day 1895, at birth place, to Nicolai Otto Jensen and Andrine Alvilda Jensen (født Thorup).
Nicolai was born on April 2 1870.
Andrine was born on April 3 1870.
Christine married Graves Christian Gravesen.
Graves was born on February 4 1895, in Fiskbæk, Danmark.
They had one child.
Christine passed away of cause of death in 1967, at age 71 at death place.
She was buried at burial place.

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok et søk på nettsiden til DK-Gravsten og her fant jeg Marie Jensen, født Thorup og ektemannen Nicolai Jensen gravlagt på Spandet kirkegård, Hviding herred, Tønder amt. Er vi på rett spor, Lars?

post-541-0-74243200-1414447423_thumb.jpg

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er berre heilt utruleg, Grethe!  Hjarteleg takk for fantastisk overraskande og spennande innlegg!  Her har du med eitt løyst nesten heile problemet!

Eg ser at Julius Thorup i 1882 utvandra i lag med Ane M. Thorup.  Han hadde ei søster Ane Marie, som òg skal ha utvandra i 1882, men ho var mykje eldre, fødd i 1859, og so ser me det underlege at Ane Marie gifte seg i Horsens i 1884!  Det ser nesten ut som om ein eller annan har skrive feil namn i passasjerlista, for den søsteri som utvandra i lag med Julius i 1882, hadde nøyaktig "rett", d.v.s. Victoria sin, alder!  Soleis trur eg at problemet kring Victoria er løyst!  Berre dødsfallet hennar i Amerika er og vert eit mysterium...

Og so var det Alvilde Thorup Jensen!  Dette er berre so flott, Grethe, at du har finne ho.  Og gravstøtta har fødselsdato og -stad for både Alvilde og Nicolai Otto i tillegg til dødsdatoane og -stadene deira!  Eg er ikkje medlem av MyHeritage, so eg får ikkje opp fødselsdato og -stad for dotteri Christine, fødd 1895, men etter desse kjempemessige opplysningane saknar eg berre følgjande detaljar om Alvilde og mann hennar:

* Kven var foreldri til Nicolai Otto Jensen, fødd i Nørre Løgum 3.4.1870?

* Dato og stad for vigsli til Nicolai Otto Jensen og Andrine Alvilde Marie Thorup (før 1895? - kan henda Horsens?)?

* Yrke og bustad for Nicolai Otto og Andrine Alvilde Marie?

Nok ein kjempetakk til Grethe for hjelpi med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Eg tillet eg i kveld å henta fram att dette emnet som har lege "stille" sidan Grethe sitt siste funn for snart to veker sidan.  Kan henda er det vanskeleg å finna svar på dei siste spørsmåli nemnde i føregåande innlegg, men eg vonar at nokon har tilgjenge til dei rette protokollane og kan hjelpa meg i alle fall med eitt eller to av spørsmåli?

Opplysningar takast imot med stor takksemd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicolai Otto Jensen var ifølge dåbsindførslen søn af smed Nicolai Hansen Jensen og Frederikke Dorothea Fries i Lygumgaard (gml. stavemåde)

AO: Tønder, Lø, Nørre Løgum 1856-1916, opslag 51.

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved begge begravelser i Spandet står der, at parret boede i Mølby, Spandet sogn.

Han benævnes ved konens begravelse som husmand - ved sin egen som arbejdsmand.

AO: Tønder, Hviding, Spandet 1926-1957, opslag 266.

AO: Tønder, Hviding, Spandet 1958-1984, opslag 30.

Vh,

B.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for kjempeflotte innlegg!

På grunn av manglande svar la eg seint i aftes inn eit spørsmål om dette problemet på den danske Rootsweb-lista, og der fekk eg frå Jack Jensen følgjande tilleggsopplysningar:

Nicolai Otto Jensen og Andrine Alvilde Marie Thorup gifte seg i Nørre Løgum, Lo i Tønder amt 24.11.1893 (Tønder, Lø, Nørre Løgum 1856 - 1916 Opslag 242 Record 8)

So syner det seg at fleire born av dette parfolket er fødde i Nørre Løgum, mellom anna:

* Nicolai Hansen Jensen fødd 30.3.1894 (Tønder, Lø, Nørre Løgum 1856 - 1916 Opslag 120 Record 4)

* Christine Severine Jensen fødd 5.6.1895 (Tønder, Lø, Nørre Løgum 1856 - 1916 Opslag 123 Record 19)

Kring 1897 flytte dei so til Spandet i Hviding, Tønder amt, der dei ser ut til å ha butt levetidi ut.  Born der var m.a.:

* Frederik Christian Jensen fødd 11.12.1901 (Tønder, Hviding, Spandet 1855 - 1925 Opslag 69  Record 2)

* Freda Jensine Jensen fødd 4.7.1904 (Tønder, Hviding, Spandet 1855 - 1925 Opslag 137  Record 6)

* Otto Mathias Jensen fødd 11.7.1908 (Tønder, Hviding, Spandet 1855 - 1925 Opslag 143  Record 15)

Nicolai er oppgjeven vera paktar i Nørre Løgum, medan han var husmann i Spandet.

Etter dette ser problemet endeleg ut til å vera heilt løyst, og er sjølvsagt svært tilfreds!

Ein ny stor takk for flott dugnadsinnsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider