Egil Russøy Skrevet Juli 8, 2013 Del Skrevet Juli 8, 2013 .... når eg skriv innlegg. Nokon som veit kva som er årsaka? mvh Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 8, 2013 Del Skrevet Juli 8, 2013 Jepp, som jeg har sagt til dem for flere måneder siden... Det går ikke med Internett Explorer her inne i editoren. Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kyrre Martin Sveen Skrevet Juli 9, 2013 Del Skrevet Juli 9, 2013 ...men, det går når en trykker på "Toggle editing mode" knappen lengst til venstre på verktøylinja her (Over B'en). (Gjorde iallfall for meg :-) ) Veldig tungvint, men iallfall bedre enn ingenting. (Teksten ser litt annerledes ut, men ved å trykke på knappen igjen før en svarer blir utseendet som vanlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Ryen Skrevet Juli 9, 2013 Del Skrevet Juli 9, 2013 På 9.7.2013 den 5.51, Kyrre Martin Sveen skrev: ...men, det går når en trykker på "Toggle editing mode" knappen lengst til venstre på verktøylinja her (Over B'en). (Gjorde iallfall for meg :-) ) Veldig tungvint, men iallfall bedre enn ingenting. (Teksten ser litt annerledes ut, men ved å trykke på knappen igjen før en svarer blir utseendet som vanlig.) Jo, det har da vært slik en stund, og det eneste som hjelper er å trykke på denne knappen til venstre. Dette gjelder vel å merke i Internet Explorer. Men i Firefox fungerer alt normalt. Forstå det, den som kan!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Juli 9, 2013 Del Skrevet Juli 9, 2013 Jeg skriver vanligvis ikke innleggene direkte. De skrives først i notisblokk, for så å bli kopiert inn i innlegget. Da kan man først boltre seg med linjeskift osv. ^_^ (Dette innlegget er skrevet direkte, MED linjeskift. Og jeg bruker IE.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Russøy Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Del Skrevet Juli 9, 2013 Takk for tipset. Toggle editing mode ser ut til å virke fint. mvh Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Moen Oslo Skrevet Juli 9, 2013 Del Skrevet Juli 9, 2013 Hei jeg måtte bare prøve å toggle og det virker visst Ha så fint takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Holm-Johnsen Skrevet November 4, 2013 Del Skrevet November 4, 2013 Tester også Toggle Editing. Takk. Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts