Gjest Skrevet Juli 12, 2013 Del Skrevet Juli 12, 2013 Hei, klarer dere å tyde datoen for konfirmasjonen? Permanent billedlenke Permanent sidelenke På forhånd takk! mvh Kåre Beyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Juli 12, 2013 Del Skrevet Juli 12, 2013 Jeg klarer dessverre ikke å gi deg et sikkert svar. Om ingen andre klarer å tyde det kan du finne det ut hvis du finner frem til en senere vielse for en av konfirmantene, datoen bør være oppgitt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 12, 2013 Del Skrevet Juli 12, 2013 Desverre sto det ikke i vielsen heller, men så du på alle sidene? Jeg tolker det slik at det starter med tallet 3, så det kan være 3dje ett eller annet. Men hva er mer usikkert..... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Juli 12, 2013 Del Skrevet Juli 12, 2013 Ja, jeg bladde en del sider bakover - skal jeg si en dato må det bli 3. okt, men det er så usikkert som det kan bli. Kanskje litt plunder ..., men vielsen til en av konfirmantene i et annet sogn eller med en annen prest kan være enda en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 12, 2013 Del Skrevet Juli 12, 2013 Ja ser den Espen, men jeg trodde selv på 3 okt så når du sier det samme tror jeg på det :) Tusen takk for hjelp Espen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå