Ann-Mary Engum Skrevet Juli 12, 2019 Del Skrevet Juli 12, 2019 https://www.nb.no/search?q=" Alida Bøe andal"&mediatype=aviser&fromDate=20130304&toDate=20130304&counties=Sogn og Fjordane:[Fjordenes Tidende] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Hjortland Skrevet Juli 12, 2019 Del Skrevet Juli 12, 2019 Census 1920 https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:MHFL-TNB Name: Peter Kybik[Peter Kyfik] [Peter Raffik] Age: 46 Birth Year: abt 1874 Birthplace: Norway Home in 1920: Spokane, Spokane, Washington Residence Date: 1920 Race: White Gender: Male Immigration Year: 1897 Relation to Head of House: Partner Marital status: Single Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Native Tongue: Norwegian Able to Speak English: Yes Occupation: Laborer Industry: Lumber Employment Field: Wage or Salary Naturalization Status: Naturalized Able to Read: Yes Able to Write: Yes Neighbors: View others on page Household Members: Name Age John J Quinlan 46 Peter Kybik 46 Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thore Senneset Skrevet Mai 10, 2022 Del Skrevet Mai 10, 2022 On 7/11/2019 at 11:53 AM, Salmund Kyvik said: Takk. Jeg er nok ikke særlig dreven i å finne frem her, er takknemlig for alle opplysninger. Lurer på den videre skjebnen til Alida - og til barnet deres ... Alida var mi oldemor. I følge morfaren min høyrde Alida aldri meir frå Peder etter at han reiste til Amerika i 1897. Ho skal visstnok ha gjort gjentekne forsøk på å finne han utan å lykkast. I folketellinga for 1900 står det oppgjeve noko a la "antatt oppholdssted Bergen", og ein kan sikkert gå ut frå at ho er på veg heim til Måløy og foreldra sine. Ho fekk innvilga skilsmisse i skifteretten i 1904 og gifta seg deretter med oldefaren min, Rasmus Marius Jeremias Peterson frå Andalsvågen i Nordland. Deira barn ser ut til å vere veldokumenterte i denne tråden. Dottera Petra Alida vaks opp saman med mor og stefar og gifta seg seinare med Ole Sætremyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå