Oddbjørn Johannessen Skrevet Juli 24, 2013 Del Skrevet Juli 24, 2013 Dette er vel ikke rett forum å spørre i, men jeg tar likevel sjansen: I det siste har jeg ikke fått opp hjemmesiden til Registreringssentralen for historiske data (Rhd -www.rhd.uit.no). Jeg har hatt behov for å søke i 1886-matrikkelen. Er det andre som opplever det samme? Er hjemmesiden flyttet eller nedlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Hildrum Skrevet Juli 24, 2013 Del Skrevet Juli 24, 2013 I følge en annen som har kontaktet dem jobber de med problemet. Men det er sommerferie så da må man vel regne med at det tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Del Skrevet Juli 24, 2013 I følge en annen som har kontaktet dem jobber de med problemet. Men det er sommerferie så da må man vel regne med at det tar tid. Takk skal du ha. Ja, det er vel så som så med bemanningen i sommerferien. Da ligger i hvert fall ikke feilen hos meg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts