Wærnes Skrevet September 1, 2013 Del Skrevet September 1, 2013 Hei Noen her som vet hvordan jeg kan administrere slekts relasjoner til barn utenom med forskjelige foreldre. sliter litt nå med at de automatisk blir lagt under de registrerte ekteskap, med de følger at de gjerne da får en av foreldrene feil, og jeg får ikke redigert over på riktig forelder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet September 1, 2013 Del Skrevet September 1, 2013 I nedre høyre hjørne finner du en "redigere" knapp ved siden av en "bilde" knapp. Når du klikker på den får du opp ei list. Velg der foreldre og da får du forskjellige valg... Legg til, koble til, koble fra, erstatt osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wærnes Skrevet September 10, 2013 Forfatter Del Skrevet September 10, 2013 Supert takk skal du ha, jeg klarte å finne ut av dette, slik at ettekommere fikk rett opphav :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå