Frode Myrheim Skrevet September 19, 2013 Del Skrevet September 19, 2013 Side 52 manglar i Bastian Svendsen Geistligheden i Christiania stift Bind V - Øvre Borgsyssels prosti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet September 20, 2013 Del Skrevet September 20, 2013 Side 52 manglar i Bastian Svendsen Geistligheden i Christiania stift Bind V - Øvre Borgsyssels prosti Ulikt skanna materiale for øvrig, er det Digitalarkivets redaksjon i Bergen som har ansvaret for skanna materiale i Bokhylla. For at de rette vedkommende skal få med seg spørsmålet, flytter jeg det til forumet Andre spørsmål til Digitalarkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet September 22, 2013 Del Skrevet September 22, 2013 Side 52 manglar i Bastian Svendsen Geistligheden i Christiania stift Bind V - Øvre Borgsyssels prosti Tusen takk for meldingen din. Dette skal jeg forsøke å få rettet imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Oktober 3, 2013 Del Skrevet Oktober 3, 2013 Enten har side 52 ikke blitt skannet eller så mangler side 52 i den originale boken. Jeg flytter denne tråden videre til Statsarkivet i Hamar i håp om at de kan sjekke boken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Hamar Skrevet Oktober 3, 2013 Del Skrevet Oktober 3, 2013 Annenhver side er blank. Det vil si at alle sider med like nr. er blanke. Teksten på de to nederste linjene på side 49 ser ut til å fortsette med teksten som står under streken på side 51. Det som står over streken på side 51 ser ut til å fortsette på side 53. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå