Marie Leir Skrevet September 23, 2013 Forfatter Del Skrevet September 23, 2013 Jeg finner ikke hva jeg skal gjøre på innstillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 23, 2013 Del Skrevet September 23, 2013 Kryss av med markøren slik du ser på bildet. Husk å lagre endringene nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 23, 2013 Forfatter Del Skrevet September 23, 2013 Så jeg skal gjøre akurat det samme som vises på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 23, 2013 Del Skrevet September 23, 2013 Ja. Fortsett nedover og velg epost på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 23, 2013 Forfatter Del Skrevet September 23, 2013 Varsle meg når noen siterer innleggene mine Varsle meg når noen 'liker' innleggene mine. Skal jeg sette kryss på begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 23, 2013 Del Skrevet September 23, 2013 Jeg har krysset av alle, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 23, 2013 Forfatter Del Skrevet September 23, 2013 På bare den lista som står Emner & innleg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 23, 2013 Del Skrevet September 23, 2013 Innstillingene her gjelder hvordan du skal få vite at noen svarer deg. Om du har foretatt innstillingene nå, tror jeg du skal få en epost om at jeg skriver inn svar nå. Du må nok også trykke på Følg dette emnet over det første innlegget ditt her i tråden, for jeg ser at navnet ditt ikke står der ennå. (Til høyre for Følg dette emnet finner du mitt navn om du trykker på det lille blå 'hodet', fordi jeg abonnerer automatisk på de emnene jeg svarer i.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 23, 2013 Del Skrevet September 23, 2013 Disse innstillingene var standardinnstillinger da forumet startet, men ble nullet ut etter en forumprogramoppdatering i april i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 23, 2013 Forfatter Del Skrevet September 23, 2013 Ok, Så jeg skal følge dette emnet og det forige med Abraham Hansen? Jeg har gjort instillingene i kontrollpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 23, 2013 Del Skrevet September 23, 2013 Ja, trykk på den knappen også, så vil du få varsel der også. Når du har trykket på den, skifter teksten til Slutt å følge dette emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 23, 2013 Forfatter Del Skrevet September 23, 2013 Jeg ha også gjort det :D Vet du hvordan man sletter et emne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 23, 2013 Del Skrevet September 23, 2013 Jeg så du trykket på knappen på det andre temaet. :) Vi kan ikke slette emner, det kan bare moderator gjøre. Jeg tror ikke de sletter emner hvor også andre deltar. Er det dette emnet du mener eller andre? Det gjør vel ikke noe om dette temaet blir liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 24, 2013 Forfatter Del Skrevet September 24, 2013 Hei :) Det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenkte å slette noe annet i forumet som jeg har skrevet to ganger. Jeg har skrevet til Statsarkivet i Tromsø, Hamar, Riksarkivet og til statsarkivet i Hamar. Jeg har ikke fått noen svar fra dem :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 24, 2013 Del Skrevet September 24, 2013 Javel. Du kan spørre moderator på epost: digitalarkivet@arkivverket.no. Ellers kan det ta litt tid å få svar fra arkivene av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 24, 2013 Forfatter Del Skrevet September 24, 2013 ok, kan jeg foreksempel sende en direkte meling til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 24, 2013 Del Skrevet September 24, 2013 Jeg er ikke ansatt i arkivet. Moderator er Anette S. Clausen. Det er flere som svarer på epostene til Digitalarkivet, så det kan være du får svar fra en annen enn henne. (Det er best å bruke epost og ikke melding.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 24, 2013 Forfatter Del Skrevet September 24, 2013 Hvorfor er e-post best? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 24, 2013 Del Skrevet September 24, 2013 Fordi det er begrenset med plass i innboksen til de som har vært i forumet siden det startet. Angående innleggene i de forskjellige arkivene: Husk å trykke på Følg dette emnet på hvert av dem da, for da får du beskjed når arkivene svarer deg. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 24, 2013 Forfatter Del Skrevet September 24, 2013 ok Hvis jeg sende meling til digitalarkivet@arkivverket.no hvor sendes det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet September 24, 2013 Del Skrevet September 24, 2013 Til Digitalarkivet som har denne tjenesten - forumene for publikum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet September 24, 2013 Forfatter Del Skrevet September 24, 2013 ok, Tusen takk Jeg skal prøve :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå