Gå til innhold
Arkivverket

Er det mogeleg å bruke dokumentnummer frå Infoland til å slå opp i gamle pantebøker?

Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Hei!

Dersom ein blar opp i panteregisteret på Digitalarkivet finn ein denne garden:

Kildeinformasjon: Protokollnummer: II.A.b.5, Sted: Sunnfjord sorenskriveri, Fjaler tinglag, Oppbevaringssted: SAB

Merknader: Gnr. 1-41 Og 106-136

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-tl20070820550177.jpg

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:tl_read?idx_id=12046&uid=ny&idx_side=-131

Men dersom ein bestiller grunnboksutskrift frå Infoland får ein m.a. opp følgjande opplysningar om eigedommen:

post-77-0-51832000-1382184008_thumb.jpg

Eg lurer på kva samanhengen er mellom desse nummera og det gode gamle panteregisteret. For eksempel er utskiftninga i 1932 (54-165) kalla 900257, og det er tilsynelatande ingen samanheng. Slik er det også med resten av nummera. Er det mogeleg å starte med 900257 og komme fram til at dette er side 165 i pantebok nr. 54, og korleis gjer ein i så fall dette? Når det gjeld registreringa av kraftlinja i 1947 er det ikkje noko henvisning til panteboka, og eg lurer då på om dette er nemnt i panteboka i det heile teke. Er det i så fall mogeleg å bruke dokumentnummeret frå Infoland til noko fornuftig?

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2013 den 12.13, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Eg lurer på kva samanhengen er mellom desse nummera og det gode gamle panteregisteret. For eksempel er utskiftninga i 1932 (54-165) kalla 900257, og det er tilsynelatande ingen samanheng. Slik er det også med resten av nummera. Er det mogeleg å starte med 900257 og komme fram til at dette er side 165 i pantebok nr. 54, og korleis gjer ein i så fall dette? Når det gjeld registreringa av kraftlinja i 1947 er det ikkje noko henvisning til panteboka, og eg lurer då på om dette er nemnt i panteboka i det heile teke. Er det i så fall mogeleg å bruke dokumentnummeret frå Infoland til noko fornuftig?

De sekssifrede numrene som begynner med 9, er fiktive numre som verken allmennheten eller saksbehandlere i statsarkivene har noen glede av, eller kan bruke til noe fornuftig. Jeg antar at numrene har verdi for Tinglysinga.

Gjenparter av kraftlinjedokumentene har, etter det jeg kjenner til, vært plassert i egne pantebokspermer. Disse tror jeg ennå befinner seg hos Tinglysinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.