RoOMyhr Skrevet November 2, 2013 Del Skrevet November 2, 2013 På vegne av min far ønsker jeg å vite hva det innebærer å bli tildelt krigsmedaljen. Min fars far fikk den under andre verdenskrig uten at vi vet hva han fikk den for... R.O.Myhr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet November 2, 2013 Del Skrevet November 2, 2013 Her kan du lese litt om den http://no.wikipedia.org/wiki/Krigsmedaljen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoOMyhr Skrevet November 2, 2013 Forfatter Del Skrevet November 2, 2013 Mange takk! Men er det mulig å finne ut eksakt hvorfor min farfar fikk den, hvor han tjenestegjorde osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoOMyhr Skrevet November 2, 2013 Forfatter Del Skrevet November 2, 2013 Jeg vet at min farfar var tilstede på D-dagen i Normandie, men er usikker på hans rolle der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet November 3, 2013 Del Skrevet November 3, 2013 Det skal følge med et diplom. Kanskje det kan stå noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå