Terje Holm-Johnsen Skrevet November 3, 2013 Del Skrevet November 3, 2013 Jeg får ikke til linjeskift i mine innlegg. Er det en eller annen spesiell kode for det eller er det noe galt "her"?? Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet November 3, 2013 Del Skrevet November 3, 2013 Jeg har ingen løsning på problemet, men jeg opplever det samme som deg. Problemet dukket opp etter en oppdatering Digitalarkivet hadde på sin forumprogramvare, tilfeldigvis ble det samme døgn kjørt en oppdatering på min private pc - så hvilken av de to oppdateringene som har skylde aner jeg ikke. Det finnes en nødløsning i raden med verktøy over tekstboksen, oppe til venstre er det en liten knapp/bryter - ved å trykke på den kan du få laget linjeskift og så trykke en gang til før du poster innlegget. Et annet tips er å skrive hele innlegget i notepad og markere linjeskift med et tegn (f. eks. en X), lime inn innlegget og fjerne tegnene som ble satt inn for å markere linjeskift. Linjeskift blir da stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet November 3, 2013 Del Skrevet November 3, 2013 http://forum.arkivverket.no/topic/185809-eg-faar-ikkje-lage-linjeskift/#entry1575026 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Holm-Johnsen Skrevet November 4, 2013 Forfatter Del Skrevet November 4, 2013 Toggle Editing løser jo problemet. Dette er skrevet med det. Ellers så har jeg også lært meg å skrive innlegg i Word, Wordpad eller notpad men alt blir mer tungvint. Får håpe dette problemet løses for IE brukere. God natt :) Hilsen Terje Rehn Holm-Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts