Sissel Johnsen Skrevet Desember 6, 2013 Del Skrevet Desember 6, 2013 Ole Martin Aagesen er registrert død 11.07.1918 i Skien. Han hadde da bopel i Kallemsgt 14. Han var født i Brunlanes i 1853. Er det mulig å få vite hva lensmannsprotokollen sier rundt hans dødsfall? Mvh Sissel Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Kongsberg Skrevet Desember 9, 2013 Del Skrevet Desember 9, 2013 Til Sissel Johnsen Vi har funnet dødsfallet til Ole Martin Aagesen i dødsfallsprotokoll nr. 3 for Skien byfogd, se vedlegg. Vennlig hilsen Statsarkivet i Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Johnsen Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Del Skrevet Desember 9, 2013 Igjen tusen takk for hjelp! Jeg lurer på om dødsfallprotokoller for Porsgrunn og Skien snart blir scannet og lagt ut? Mvh Sissel Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Kongsberg Skrevet Desember 11, 2013 Del Skrevet Desember 11, 2013 Til Sissel Johnsen Det er ikke planlagt å digitalisere dødsfallsprotokollene fra sorenskriveriene og byfogdene ennå. Vi ved Statsarkivet følger etatsføringene for digitalisering, men vi kan videreformidle forslaget ditt. Vennlig hilsen Statsarkivet i Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Johnsen Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2013 Tusen takk for informativt svar! Og jeg sier selvfølgelig jatakk til at dere kan formidle forslaget mitt videre. Ha en fortsatt fin dag og takk for at dere er så raske til å svare. Mvh Sissel Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå