Marie Leir Skrevet Desember 12, 2013 Del Skrevet Desember 12, 2013 Hei! Jeg har et bilde av min tippoldefar Edvard Kjelsberg (1848-1932). Han var fra Skjervøy i Nord-Troms. Han har en "dekorasjon" på dressen sin. Jeg er usikker på hva det kan være. Jeg tror det ikke er St. Olavs orden eller Kongens fortjenestemedalje. Jeg er svært takknemlig for svar. Vedlagt bilde av min tippoldefar. Hilsen Marie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seksjon for brukertjenester Skrevet Desember 20, 2013 Del Skrevet Desember 20, 2013 Vi synes ærlig talt ikke det ser ut som han har på seg en medalje, men dette blir litt utenfor vårt område. Vi flytter saken over til brukernes forum, der det sikkert er mange som har god greie på gamle medaljer. Vennlig hilsen Seksjon for brukertjenester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marie Leir Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Del Skrevet Desember 26, 2013 Tusen takk for svaret ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå