Anne E. Skrevet Mars 12, 2014 Del Skrevet Mars 12, 2014 Hej,jeg sidder og læser indlæg fra 2006,som omhandler samme slekt,som jeg selv søger,.Hvordan kan jeg komme i kontakt med personen som har startet inlegget??http://forum.arkivverket.no/topic/117870-32298-halvor-olsen-bjoervig-ytteroey-nord-troendelag-og-guldborg-petersdatter/ Hilsen Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Mars 12, 2014 Del Skrevet Mars 12, 2014 (endret) Her er Hanne Line.Du kan prøve å sende en persomlig melding til henne. Du bør bruke ditt fulle navn som visningsnavn. :) Hanne Line Hanne Line Osberg Eide kun står med navnet Hanne Line.Kan skyldes trøbbel med visningsnavn i forbindelse med en oppdatering . Løsning finnes her: Problemer med forumet etter oppdateringen? Liste over hvordan de forskjellige problemene kan løses Startet av Anne-Lise Hansen, 01 Mar 2014 Mvh Ann-Mary Endret Mars 12, 2014 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Line Osberg Eide Skrevet Mars 12, 2014 Del Skrevet Mars 12, 2014 Hei. Har ikke vært så mye inne her i det siste... Hva kan jeg være til hjelp med Anne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne E. Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Del Skrevet Mars 12, 2014 Hei. Har ikke vært så mye inne her i det siste... Hva kan jeg være til hjelp med Anne? Hej Hanne.Jeg så et indlæg fra 2006,som omhandlede,Ole Eriksen .og Dorthe Helgesdtr og deres barn Erich.Denne familie som du omtaler ,er den samme som jeg forsker i.Jeg ville spørge om det er den samme familie,og hvis det er hvilke data du har.Tak fordi du svarede så hurtigt.Hilsen Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå