Gå til innhold
Arkivverket

Kjøretøy med reg.nr R-39909 og S-10900

Olav Naustdal
 Del

Recommended Posts

Hei !

Det gjelder to gamle "tre-morriser" også kalt "woody" . Dei har vore avskilta så lenge at alle papirer antagelig befinner seg i Statsarkivet. Håper det er mulig å få ein kopi av registerkortet for bilane.

M.v.h. Olav Naustdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R-39909 ble 17. april 1973 omregistrert til SN-46767. Vi finner ikke registerkortet arkivert opp til 1979.

Registerkortet til S-10900:

post-286-0-45392000-1395033067_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takker for mange nye opplysninger, at begge bilane hadde bytta reg. nr. var nytt for meg. S-10900 blei omregistrert også i 1964, det har eg papir på, og dermed ser det ut som heile bilens historie er klarlagt.

R-39909 derimot har fortsatt endel ukjent, har b.l.a. ingen navn før 1990. Kan heller ikkje dokumentere at det er denne bilen som blei SN 46767 .

Neste skritt blir vel motorvognregisteret.

M.v.h. OLav Naustdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Til denne bilen skulle eg hatt tiligere  reg.nummer og gjerne kopi av registerkort : Simca 1969         KT 12201

M.v,h. Olav Naustdal

Endret av Olav Naustdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.