Berit Gullbekk Skrevet Mars 25, 2014 Del Skrevet Mars 25, 2014 Noen som vet hvor jeg finner skilsmisser i Moss 1891? Se nederst på siden. Klarer ikke tyde alt som står. http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5472&idx_id=5472&uid=ny&idx_side=-288 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari Sandberg Skrevet Mars 25, 2014 Del Skrevet Mars 25, 2014 Jeg leser teksten som : Bruden skilt fra sin forrige Mand, den 11/12-91. Uagtet hun havde gjort sig skyldig i Hor med Karl Hansen forinden hendes tidligere Ægteskab var ophævet, har hun dog erholdt Bevilgning til Ægteskab, datert 9/8-94. Han tilhører Methodisterne. Skilsmissesaker befinner seg hos fylkesmannen og denne nå antagelig ved Statsarkivet i Oslo. Ligger ikke digitalt, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Gullbekk Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Del Skrevet Mars 25, 2014 Tusen takk. Da er det ikke mer å hente der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå