Per-Arild Pettersen Skrevet Juni 1, 2014 Del Skrevet Juni 1, 2014 La inn følgende søke kriterier: Fornavn: ped* Etternavn: hans* Født år: 184*|185* og avkryssing for Nordland. Får opp melding om at 49 passer med søkekriteriene, men det vises kun 21. Er det noe galt her? Med hilsen Per-Arild Pettersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Nordby Skrevet Juni 1, 2014 Del Skrevet Juni 1, 2014 Uansett hvilken jeg nettleser jeg bruker eller noe så får jeg ikke opp noen ting. Den finner personer, men viser ingen. Er det feilen hos digitalarkivet? Legger ved bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Gullbekk Skrevet Juni 1, 2014 Del Skrevet Juni 1, 2014 Jeg har fått det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederic G. Østby Skrevet Juni 2, 2014 Del Skrevet Juni 2, 2014 Hei, Feilen er rettet og det vil fungere som normalt om ca en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Nordby Skrevet Juni 2, 2014 Del Skrevet Juni 2, 2014 Hei, Feilen er rettet og det vil fungere som normalt om ca en time. Å så bra!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts