Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Oppslag i bygdebok for Radøy - Hordabø - garden Kvalheim?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gardbrukar Anders Martinusson Kvalheim og kona Guri Iversdotter, båe fødde i 1890, fekk dotteri Kristine Marie, fødd i Hordabø 7.5.1922 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7048&idx_id=7048&uid=ny&idx_side=-49).

Denne dotteri, kjend som Kristina Marie, døydde 10.11.1985.  Ho var gift med Lars Nilsen, fødd i Fana 13.7.1917, døydde 7.3.1995.  Dei ligg gravlagde på Hordabø, men eg veit IKKJE NOKO om dei.

Har bygdeboki noko å fortelja om vigselsdato, yrke, bustad og born?  Eg er interessert i kontakt med eventuelle born!

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en liten luringen dette Lars. Anders  er nevnt som Husebø, f. 1890 d, 1964 på Kvalheim i Radøy, son av Anna Åmundsdatter og Martinus Halvarsen Husebø i Meland, gift 1920 med Guri Ivarsdatter Alvheim, fødd 1890, død 1966 på Kvalheim, datter til Ingeborg Johannesdatter og Ivar Bertin Andersen Alvheim i Øygarden.

Barn: Kristine Marie f. 1922, død 1985, gift 1952 , med Lars kasper Nilsen f. 1917, d. 1995, han sønn av en Kasper Nilsen i Bergen. Dei arvet bruket etter hennes foreldre, og bodde der til 1959, då flytta dei til Bergen, fordi Lars arbeidet på jernbanen.

Deres barn: Vigdis f. 1953 skal være g. på Frekhaug med Olav Vågenes

Kurt Arild Nilsen fødd på Kvalheim i 1956, gift med Aina Rose Bø f.  1956.

4 barn nevnt:

Lena Kristin f. 1976.

Roy Anders 1981

Jan Arild 1987.

Robert Aron 1993.

Kristine Marie hadde en bror også.

Ivar Kornelius f. 1925 død i 1940. på Kvalheim.

God Pinse.

Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Torleif for perfekte opplysningar!  Eg har no hatt kontakt med ætti, og eg har fått svar på alle spørsmåli mine!

Problemet er løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider