Karin Moen Oslo Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 Jeg kommer ikke inn på scannede kirkebøker Får feilmelding: Could not connect to view table for sorted lists TEST ERROR 003 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche Hillstrand Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 Du er ikke alene. Kommer heller ikke inn. Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank H. Johansen Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 Virker som server er nede. Kommer heller ikke inn på annet skannet materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Nordby Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 ..og samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 Jeg kommer ikke inn på scannede kirkebøker Får feilmelding: Could not connect to view table for sorted lists TEST ERROR 003 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read Det er nedetid på alle tjenester for skanna materiale i øyeblikket. Det arbeides med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Vangli Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 Hei. Det har vært et tordenvær som åpenbart forårsaket at en server kræsjet. Den er på vei opp igjen. Dessverre pågår det en tidkrevende disksjekk, men jeg regner med at tjenesten er oppe igjen i løpet av noen få timer. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Vangli Skrevet Juni 11, 2014 Del Skrevet Juni 11, 2014 Og ikke før har jeg sagt det tar flere timer, før den siste delen av sjekken fyker unna som om en viss person har sparket den et visst sted :-) Tjenestene er nå oppe igjen. Ha en hyggelig kveld. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts