Gå til innhold
Arkivverket

Matros Karl Andreas Nilsen

André Sunde Didriksen
 Del

Recommended Posts

Hei!

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hva som skjedde med Matros Karl Andreas Nilsen, når han døde og av hva? Kan han være oppført i sjømannsrullene i Kristiansand?

Legger ved en link med flere opplysninger jeg har her:

http://forum.arkivve...dpost&p=1617356

Takker så mye for svar!

Mvh:

André S.D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Andreas Nilsen ble født 27.10.1844. Han skal ha bodd i Barbu (AustAgder) ifølge folketellingen1900. Han skal ha død i tidsrommet år 1900-1901. Han var matros og jobbet på en skude som losser.

Detter er hva jeg vet. Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å finne ut når Matros Karl Andreas Nilsen f.27.10.1844 døde i registeret noen sted? Leter og leter men uten svar. Kan noen hjelpe meg ?

Ville blitt utrolig glad hvis jeg hadde klart å løse denne" gåten".

På forhånd takk!

Mvh:

André S.D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å finne ut når Matros Karl Andreas Nilsen f.27.10.1844 døde i registeret noen sted? Leter og leter men uten svar. Kan noen hjelpe meg ?

Ville blitt utrolig glad hvis jeg hadde klart å løse denne" gåten".

På forhånd takk!

Mvh:

André S.D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke finne ham i sjømannsrullen, dødsfallsprotokollen eller skifteregisteret, så kanskje han døde mye senere enn 1901 eller bodde/arbeidet et helt annet sted da han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.