Gå til innhold
Arkivverket

Risør byfogd: Skifteforhandlingsprotokoll 6 (SAK/1222-0005/H/Hc/L0007)

Anne-Lise Hansen
 Del

Recommended Posts

Meldingen URN finnes ikke kommer på Skifteforhandlingsprotokoll 6:

http://arkivverket.no/URN:sk_read/35325/6/

Jeg ser at dette gjelder hele protokollen. Meldinga betyr at bildefila som den aktuelle posten i indekseringstabellen viser til, ikke finnes i fillageret vårt. Når slike meldinger dukker opp innimellom bilder, skyldes det indekseringsfeil, men siden det gjelder hele protokollen, må årsaken være en annen.

Jeg sitter hjemme og får ikke sjekket alt jeg ønsker å sjekke. Jeg må derfor se nærmere på saken til uka.

Takk for nyttig melding! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dette gjelder hele protokollen. Meldinga betyr at bildefila som den aktuelle posten i indekseringstabellen viser til, ikke finnes i fillageret vårt. Når slike meldinger dukker opp innimellom bilder, skyldes det indekseringsfeil, men siden det gjelder hele protokollen, må årsaken være en annen.

Jeg sitter hjemme og får ikke sjekket alt jeg ønsker å sjekke. Jeg må derfor se nærmere på saken til uka.

Takk for nyttig melding! 

Bildefilene ser ut til å ha forsvunnet fra vårt fillager. Jeg skal ha sommerferie nå, men jeg har bedt noen kolleger i IT-avdelingen om å se nærmere på saken. Hvis bildefilene ikke kommer til rette, må vi skanne denne protokollen på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bildefilene ser ut til å ha forsvunnet fra vårt fillager. Jeg skal ha sommerferie nå, men jeg har bedt noen kolleger i IT-avdelingen om å se nærmere på saken. Hvis bildefilene ikke kommer til rette, må vi skanne denne protokollen på nytt.

Skanninga fra 2012 var ikke komplett, og derfor ble filene slettet. Indekseringa burde vært slettet samtidig, men det ble den visst ikke. Jeg kommer til å fjerne den nå. Samtidig undersøker jeg hva som er status for nyskanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.