Svein Edvardsen Skrevet Juli 16, 2014 Del Skrevet Juli 16, 2014 Hei igjen Er det noen som har Bygdebok for Frøya- Jeg ser at det går å laste den ned fra nett, men jeg kommer ikke inn på websiden av en eller annen grunn. Noen som kan hjelpe meg. Svein Edvardsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet Juli 16, 2014 Del Skrevet Juli 16, 2014 Hei, om du kommer med linken du forsøkte å laste ned fra, så ville det hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Edvardsen Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Del Skrevet Juli 16, 2014 Hei Jeg får ikke til å kopiere filen, men den ligger under Frøyaboka Svein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet Juli 16, 2014 Del Skrevet Juli 16, 2014 Hei, det er ikke for å være vanskelig, men det er fortsatt altfor lite å gå etter her. Skal vi tre støttende til, så må vi nesten vite hva du refererer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Olav Øien Skrevet Juli 16, 2014 Del Skrevet Juli 16, 2014 Hei, har lastet ned Frøyaboka tidligere, kan sende den til deg om det er ønskelig. Geir Olav Øien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå