Yngve Garen Svardal Skrevet Juli 20, 2014 Del Skrevet Juli 20, 2014 Går det an å finna ut kvar han kom frå? Har ikkje noko digital info på karen, men han var busett på Garen i Sysendalen i Eidfjord og levde mellom 1628-1720. I 1665 gifta han seg med ei Ingebjørg Andersdotter (1633-1719) Eg veit kven alle ettterkommarane hans er, men det hadde vore spanande å funne ut om fortida hans. Sjølv om eg innser det byrjar å verta vanskeleg, så langt tilbake i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Garen Svardal Skrevet August 30, 2014 Forfatter Del Skrevet August 30, 2014 Er dette å ansjå som ei umogleg oppgåve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva Tomter Skrevet August 30, 2014 Del Skrevet August 30, 2014 Har du sjekket om det finnes skifter eller bygdebøker fra området? Det er kanskje noe her? http://arkivverket.no/URN:sk_read/search/?forvaltning=&fylke=12&embete=Hardanger+og+Voss+sorenskriveri&protokoll=&periode=16*&navn= Jeg ser at lenken ikke virker, men om du søker i skannet skiftemateriale for Hardanger og Voss, kommer det opp bøker fra 1695 og framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Gangstø Skrevet August 30, 2014 Del Skrevet August 30, 2014 På denne nettsiden sies det at han var fra Hallingdal. http://slekt.utne.nu/gedview/individual.php?pid=I2312&ged=eu_alt290909.ged Mvh Hans Gangstø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Garen Svardal Skrevet September 4, 2014 Forfatter Del Skrevet September 4, 2014 Beklagar min manglande respons, men har ikkje hatt høve til å komma innom her før. At han var frå Hallingdal er strengt tatt det einaste me veit om fortida hans. Det vil seia, ein antok han var hallingdøl, grunna namnet. Men noko meir info har eg ikke visst om og heller ikkje vore kompetent til å finna. Difor eit slags rop om hjelp her inne. Etterkommarane hans, har me kontroll på, han er trass alt min tipp-tipp-tipp-tipp-tipp oldefar (eller noko slikt..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Gangstø Skrevet September 5, 2014 Del Skrevet September 5, 2014 Kanskje en endring i overskriften kan få fram spesialister på Hallingdal og områdene deromkring. Kom han over fjellet som ferdamann og krøterselger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå